Mera fynd

Måste visa dessa byxor jag köpt också. 
Jag har länge velat ha mönstrade byxor, men dom jag velat ha har kostat minst 250kr och uppåt och jag har inte känt att jag vill lägga de på något jag är osäker på om jag kommer använda.

Det är så himla snyggt på andra med mönstrade leggings/byxor, men själv har jag varit lite osäker på de själv.
Jag använder ju mönstrade klänningar, toppar i starka färger osv, men varför just byxor skulle känna så konstigt är märkligt, men köpt två stycken nu.
Ett par ljusblå mönstrade så himla sköna!
Och tanken är ju o ha en ljus topp till typ vit tror jag. 


 Sen till favoriterna som jag gått med hela dagen idag även när jag var och handla lite små saker och var till apoteket o hämta medicin eftersom jag inte blir frisk.. 
Dom är inte helt svarta utan väldigt mörkgrå? / svarta.
Men dom är så snygga och blev mina favoriter direkt.
Passar till svart topp, ljusrosa, möjligtvis röd, vit. :) 
Så sköna, så snygga önskar i efter hand att jag köpt ett par till, men men.
Priset för dessa var 89kr styck.