Mer till min samling 🌾

 
Tror inte det undgĂ„tt nĂ„gon hur mycket jag Ă€lskar dessa idel of sweden skal till mobilen. 😍
Skrev ju nyligen att mitt 4e Àr köpt och att ett 5e Àr pÄ vÀg, men inte hade tÄlamod o vÀnta o publicera tills jag kunde visa bÄda.

Jag trodde faktiskt inte de skulle gÄ sÄ fort och fÄ detta tÀnkte det kommer pÄ Torsdag och dÄ fÄr jag inte de förens Fredag eftersom jag jobbar torsdag till fredag, men hÀr Àr det 5e ideal of sweden skalet jag köpt. 
och detta Àr nog favoriten av alla faktiskt.


SÄ himla fint! 
Och för er som tror jag gett 299kr styck sÄ nej det har jag faktiskt inte.
Detta köpes pÄ en loppis sida, men Àr nÀstan oandvÀnt faktiskt inga repor eller likanande i.

Mina övriga skal hittar ni HÄR & HÄR. 
De som inte finns med nÄgon stannas Àr ett svart mobilskal exakt likadant som mitt rosa som syns i ett av inlÀggen sÄ har Àven tvÄ plÄnbokeskal till jag varierar med beroende pÄ fÀrg pÄ sjÀlva skalet just nu Àr teamat rosa. 
#1 - - marianne:

Du Àr galen...;)
orka byta skal var och varannan dag....haha

Svar: Haha, ne inte varannan men typ varanna vecka 🙈😂Jag Ă€lskar ju o matcha till saker vet du 😉
Erika Pettersson