Massor med gnĂ€ll 😑

Varning för massor med gnĂ€ll. 😑
Mitt ryggproblem har blivit vÀrre igen ni minns kanske att jag för ett par mÄnader sedan hade besvÀr av ryggen och sökte vÄrd för de dÄ och dÄ misstÀnkte man inflammation i höften och behandlade detta med kortisonspruta. 
 
Jag upplevde dÄ att det uppkom i samband med min sjukskrivning eftersom det höll i sig hela min sjukskrivning pÄ 4 veckor nu tÀnker jag inte lÄta de gÄ o gÄ utan redan denna vecka försöka fÄ tag pÄ vÄrdcentralen lÀttare sagt Àn gjort..
 
Min stress ökade i helgen och framför allt igĂ„r o ryggproblemet Ă„terkom förra veckan av o till. 😓
Idag kom jag knappt ur sÀngen dels pga trötthet lÀnge sedan jag var sÄ trött som idag.
ÄndĂ„ sĂ„ sover jag sĂ„ himla mycket bĂ€ttre hemma trots vĂ€rmen.
Men sömnen har blivit jÀtte mycket bÀttre. 
 
Denna vecka Àr ganska tuff jag jobbar mÄndag till lördag dessutom idag jobbade jag 12.30-18.15 pÄ min arbetsplats och sen 18.30 började jag pÄ ett annat stÀlle o kör jouren tills imorgon kl 10.00 sÄ fara sÄ de Àr inte min grej lÀngre.
 
Lika sÄ torsdag jobbar jag pÄ ett annat stÀlle.
Fredag till lördag pÄ mitt stÀlle och sedan nÀsta vecka & veckan efter det Àr de ocksÄ lite upp & ner.
 
Tror detta farande olika stÀllen ingen lugn & ro mycket jobb pÄ korttid ökat min stress eftersom den gick ner sÄ pass bra nÀr jag började landa dÀr jag ska vara.
 
Men snart Àr all semester över och ordinarie Àr pÄ plats och dÄ behöver man inte flytta runt pÄ mig.
Har en vecka dom behövde mig hÀr dÀr jag Àr ikvÀll för det Àr lÀttare o fixa en vikarie för mig för vÄra vikarier alltsÄ wow vilka tjejer.
TvÄ unga tjejer, men sÄ otroligt duktiga och sköt sig galant de ser man inte ofta.
Superskönt faktiskt 👌
 
Aja ska se lite serier nu pÄ telefonen innan de sista ska göras och sen fÄr jag krypa ner i sÀngen sÄ skönt. 
LĂ€ngtar tills imorgon nĂ€r man slutar. 😊
 
godnatt pÄ er 
#1 - - marianne:

Trist med ryggen, men det ena följer det andra, har du kvar nÄgon "pratkontakt"?

Svar: Inte lĂ€ngre avslutade ju min kbt terapi, men har fortfarande tillgĂ„ng till materialet.SĂ„ jag jobbar med de Ă€nnu och de blir ju bĂ€ttre dĂ„ 😊
Erika Pettersson