Lunchdejt ❤️👌

Ett jobbpass avslutades idag på förmiddagen👌
nöjd dagen igår flöt på bra jag sov bättre i natt, men trots de var jag så trött när jag slutade så ögonen sved på mig.
 
Hur kan jag ha varit tröttare när jag sovit äntligen bättre?
Aja, jag & Oscar drog till stan och hade en liten lunchdejt på pizzahut eftersom Oscar jobbade sent igår o jag jobbade dygnpass så var Zeke hos pappa så han fick stanna lite längre idag.
Men han tyckte nog det var okej för Texas har varit där också ifrån igår.
 
Tyvärr blev jag ännu tröttare på vägen in till stan med lite mat i magen så kom tröttheten mer plus huvudvärk! 😏
 Så jag kunde inte riktigt njuta av de goda pizzorna.
 
Vi kikade in på åhlens outlet som öppnat också i stan, men nja för mig var det då ingen bra outlet.
såg en fin rosa klänning men 350kr? En fläkt 499kr 
haha aja jag är kanske känslig men de passade inte mig.
 
Jag ska snart ta en kvällspromenad med Zeke och umgås med honom innan det är dags o lägga sig och glo på film.
I morgon kliver jag på ett dygnpass igen börjar 9.00 och går av på söndag kl 11.00!
 
och såklart jobbar jag på måndag också, men sen så ledig. 😀