KlĂ€nningar 😍

 Idag kom tredje klÀnningen ifrÄn HM+ jag Àr sÄ nöjd. 
HÀr 
ska ni fÄ se dom alla tre.
Senaste Àr den till höger den svarta med blommor. 
Visst Àr dom fina endast 99kr helt otroligt pris och jag har anvÀnt den röda och den jÀtte blommiga + tvÀttat dom sÄ vi fÄr se hur kvalitén fortsÀtter o hÄlla sig.

 
Älskar dessa klĂ€nningar dom Ă€r snygga & sköna samt lagom lĂ€ngd pĂ„.
Min favorit Àr den i mitten (den ljusa med massor blommor och rosa i sÄklart) sen kommer den svarta och sist den röda, men alla Àr verkligen fina.

Den röda Àr lite mer vÄgad för mig för den Àr ju sÄ röd och den syns, men om jag ÀndÄ ska sÀga i vilken ordning blev det den ordningen.
Ni hittar klĂ€nningarna HÄR. 
#1 - - Marianne:

De ser ut att vara sÄna dÀr perfekta sommarkkÀnningar, sköna snygga och lÀtta.
För mej Ă€r det ff den röda som Ă€r snyggast, men jag gillar ju att synas och höras 😉

Svar: Visst Ă€r dom sĂ„ underbara 😀
Erika Pettersson