Göteborg & Ullared 👌

Det var osäkert om vi skulle kunna åka iväg eftersom jag som alltid har otur o bli sjuk när vi ska göra något.
 
Men igår så drog vi tidigt tillsammas med Viktoria & Pontus till Göteborg och Liseberg 😊
En riktig rolig dag även om jag inte orkade så mycket så jag satt ganska mycket o väntade på att dom andra skulle åka.
 
Sen droppa Viktoria av också så Pontus & Oscar åkte en del själva och då gick vi och tog en fika satt o tog de lugnt. 
 
men sedan hade vi ju lite saker som vi skulle åka då vi hade expresspass till dom så man fick gå före kön. 👌
men jätte lyckad dag men fy så min kropp & hals mådde efteråt, men de var värt o åka.
 
Vi gick ut igår kväll käkade gott och drack gott. 
Hade en rolig kväll i Göteborg men inte allt för sent eftersom vi skulle upp tidigt idag. 
vi övernattade på hotell som låg precis vid avenyn i Göteborg. 
 
 
Idag var det dags för hemfärd och en kort tripp till älskade  Ullared 😁😍
det roligaste var nog att Oscar var med 👌❤️
och att vi hittade kläder till honom han blev nöjd med.
 
Själv köpte jag mig lite också mest basic linnen eftersom dom är då otroligt billiga där o jag behöver fler.
 
Vi var inne kanske 1,5 timme drygt sen räckte de var ju trötta sedan igår.
 
ville inte handla för mycket handla ändå för 2000kr men har bokat en bussresa till hösten så då ska de brännas mer betydligt mer. 😉
 
 
En kanon helg!
Nästa grej blir kryssning i september troligtvis sedan Ullared i november men då ville nog Oscar stanna hemma . 🙈
 
då åker vi ett tjejgäng i stället 😃
nu är vi iallafall på väg hemåt. 
längtar så mycket efter Zeke ❤️
#1 - - Anonym:

Ullared är de bästa stället att vara på :)

Svar: De är underbart :DMen blev lite besviken på klädavdelningen på stora storlekar de var ganska dåligt utbud, men samtidigt så är de sommar och det är mycket folk där.

Åker dit igen i november så då hittar man säkert mycket mer.
Hittade massor sist jag var i november förra året.
Erika Pettersson

#2 - - Emma :

Glömde skriva mitt namn innan. Tack för kommenterar på bloggen.
Fin blogg :)