Gnäll.. 😓

Värken i foten är tillbaka igen.
Denna gång höll inte kortisonsprutan länge, men vi får se började med värktabletter igen idag så vi får se om smärtan lugnar sig eller om den vägrar ge sig för då får det bli o boka ett nytt läkarbesök.
 
Men vi har ju bestämt att jag ska försöka kämpa på o stå ut så länge det går och med åren har man ju lärt sig hantera de.
 
Nu är smärtan värre pga att jag går i sommarskor, men vad ska man göra när det är så himla varmt ute. 🙈
klart man vill ha sommarskor då.
 
Provade mina air max idag för första gången och dom var riktigt sköna faktiskt 😍👌
kändes bra för fötterna så de blev nog ett riktigt lyckat köp. 
 
Nästa gnäll är att jag är inte trött jag små sov i sängen förut kanske sov 10 min vakna och var vaken en stund sov 5 min innan Oscar dtog upp mig och resultatet av de är att jag inte kan sova ikväll. 🙈
Känns jättebra när man ska upp o jobba imorgon, men de löser sig kanske är trött imorgon men då sover man gott imorgon kväll.
 
I morgon jobbar jag 8.00-16.00 och de känns ovant jag har vant mig nu vid att jobba dygnpass men de blir skoj. 😊
 
ska försöka sova om någon timme iallafall 😴
#1 - - Marianne:

Så himla jobbigt med värk, jag vet ju att du inte har samma slags värk som jag, men tycker ändå du ska prova med ingefära varje dag en period. Har du juicemaskin så använd den, annars kan du ta kryddan och blanda i en smoothie eller nåt.

Svar: Får testa för om det hjälper vore de underbart! Mitt humör blir inte roligt när värken plågar en 😩
Erika Pettersson

#2 - - Marianne :

Nä det är inte roligt att vara anhörig/nära vän till någon som är i en svacka med värken.
Du får prova under en tid, jag minns inte när jag upptäckte att jag var helt fri från värk vissa dagar....inte alla dagar, men ibland....det är ofattbart

Svar: Jag har ju värkfria dagar eller kanske har värk men inte så att jag tänker på de så mycket men sedan kommer dessa dagar då man vill hugga av kroppsdelar för att det värker. 😢
Erika Pettersson