Gårdagen 🙄

Vissa dagar orkar man inte skriva här så därför kommer inlägget idag i stället för igår. 😊
 
Gick av igår förmiddags efter ett dygnpass så nästan en helt ledig dag framför mig och dessutom var Oscar ledig. 
Vi hade inga planer förens senare på kvällen.
 
Viktoria ringde på eftermiddagen o ville bli hämtad så hon fick ta sig till Norrköping så hämtade vi henne där och passade på då och stanna på stadium outlet så Oscar fick köpa sig ett par nya skor han köpte ju ett par Nike skor för ett tag sedan, men nu har han velat testa ascis skor också.
De märket är ju helt klart mitt favorit märke det finns inga skönare skor faktiskt.
Med hem kom dessa jag tyckte dom har dom snyggaste och tydligen var dom väldigt sköna också.😊
 
 
På kvällen sen bjöd vi två Pappa, Viktoria, & Maria & A på tacos hemma hos Maria. 
Skönt o slippa all disk själv 😉
Idag jobbar jag 9.00-21.00 skulle normalt jobbat ett dygnpass så gått av 11.00 imorgon, men har bytt lite pass så Emelie kommer in vid 21,00 o kör natten tills imorgon förmiddag så de ska bli skönt o sova hemma i sin egna säng ❤️
#1 - - marianne:

Snygga skor, för egen del har jag inget favoritmärke, bara de sitter bra och är sköna så spelar det ingen roll.
så ni bjuder på mat hemma hos någon annan? Smart...haha

Svar: Alla ascis skor jag köpt har mina fötter älskat och de är så svårt o hitta skor för mig där ena foten är större än den andra och båda är känsliga. Men dessa åh ❤️

Nu har Oscar också sagt att han vill prova de märket och känner redan att han gillar sina nya efter två dagar i dom.

Japp förr bjöd vi ofta på mat hos andra på så sätt slapp vi all disk 🙈😂
Och man slapp köra hem folk när man ville att dom skulle gå hem.
Erika Pettersson

#2 - - marianne:

Vilket trick ;)
jag kan ju bjuda hem mej till Janne ibland, men då är det jobb för mej också med dukning och städa upp i köket och så.
Det skulle vara skönt att bli hembjuden till någon på middag och bara bli uppassad ;)

Svar: Ja nästa gång får någon bjuda oss 😀Får se när jag jobbar ju så himla mycket.
Erika Pettersson

#3 - - marianne:

Det blir nog tillfälle