Fotboll! ⚽️

För första gången valde jag & Oscar o titta på fotbollen Sverige mot England ⚽️
men vilken besvikelse det blev.
jag kan inte mycket om fotboll trots att jag fått hänga mycket vid fotbollsplanen som yngre eftersom syskonen spelat & pappa varit tränare.
 
Men Sverige tyckte jag personligen som kan noll om fotboll var för fega dom skulle varit tuffare och vågat gått på mer.
Detta är min åsikt som inte kan ett dugg så inga elaka kommentarer, synd bara att Sverige inte tog hem detta.
 Dom fick fina målchanser i andra halvlek som jag såg de?
men de gick inte vägen o England var betydligt tuffare dom var mer på och jagade bollen mer, Sverige kändes avvaktande ?! Eller ?
Aja dom åkte ut punkt.. 
#1 - - Marianne:

Fotboll är inget för mej, jag kan nog några regler, men det är ju så förbaskat långdraget, tacka vet jag hockey, där går det snabbt och det händer något hela tiden.
Jag såg i princip inget av matchen, men tycker laget varit grymt som kommit så långt.

Svar: Inget för mig heller! Tycker bara dom borde kämpat mera med tanke på hur långt dom tagit sig och jag upplevde att dom fick målchanser men inte riktigt satsade.
I andra halvlek blev det klart bättre men de gick inte hela vägen hem.

Jag hade velat se dom kämpa mer o attackera bollen mer i stället för o släppa den till England hela tiden, men nu är det över 😊
Eftersom dom åkte ut.
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Det där kan jag inte uttala mej om eftersom jag valde att jobba i hagen 😆

Svar: Haha 😂🙈
Erika Pettersson