Fixat håret 💁🏻‍♀️

Att fixa håret som klippning & färgning är också viktigt för mig för att det får mig o känna mig finare för stunden iallafall. 😍
 
Klippte mig för snart två veckor sedan försöker spara ut mitt hår men sedan jag klippte de kort och så har de börjat locka sig så även fast det är rätt långt så lockar det sig. 🤦🏻‍♀️
Ifrån att tidigare ha haft spikrakt hår, aja. 
 
Ikväll hjälpte syrran mig o färga håret hemma.
Dumt, men jag valde o inte färga hos frissan o när jag klippte mig kände jag att jag blev nöjd färgen blev finare i håret, men nu 2 veckor senare kände jag mig inte nöjd jag ville trots allt göra något.
 
Så fick bli en hemma färgning. 💁🏻‍♀️
Före färgning 
 
Efter färgning 
extremt dåligt ljus ikväll men var tvungen o vänta tills de torkat ville inte blåsa de torrt! 
aja ni ser slingorna försvann, men det blev en jämnare färg i håret o jag valde guldbrun.
nästa klippning ska jag färga o fixa håret hos frissan. 😁
 
 
#1 - - Matilda Berlin:

Så himla fint det blev!! <3

Svar: Tack 😊
Erika Pettersson

#2 - - Emma Engström:

Men åh vad tjusigt! :D

Svar: Tack 😀Blev okej för o vara en hemma färg
Erika Pettersson