Ändrade planer

Jag har ju lång ledigt nu gick av i torsdags vid 9.30 och skulle inte gå på och jobba igen förens onsdag kl 8.00!
Men ändrade planer jag tog ett extra pass idag mellan 15.45-21.00 på en annan arbetsplats än min.
 
Och jag kände mig utvilad och stark!
Har varit helt ledig tre dagar i rad så man kan säga nästan fyra lediga dagar.
Började klättra på väggarna hemma så idag när Oscar ändå jobbade kväll så tog jag faktiskt detta pass.
 
inga kommentarer jag vet vad jag orkar och inte jag gör inte samma misstag igen.
dessutom är det extremt lugnt det är väl nu idag & imorgon som det blivit sjukdom, men imorgon sa jag nej till o de löste sig bra.
 
 
Sa igår till Oscar att hade jag inte haft Zeke vilket är tur att jag har så hade jag nog jobbat dygnet runt jämt.
Det känns så iallafall tur Zeke sätter stop för de för han behöver tiden hemma ihop med matte & husse.
 
Med nya schemat sen blir det nog kanon bra också oavsett hur det blir han kommer få mycket tid hemma faktiskt 😊
känns bra inför hösten när vi hoppas på en till att man kan vara hemma mycket med dom.
 
#1 - - Anita:

Härligt med fler lediga dagar i rad. Det behövs ibland :D

Svar: Oja det behövs ibland 😊Men för mycket så klättrar man på väggarna 😂🙈
Erika Pettersson