Vilken dag! đŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž

Fredag plus lönings dag för mig, Oscar fĂ„r alltid en dag innan om inte det faller pĂ„ helger sĂ„ vi har tvĂ„ löningsdagar. 👌
 
Idag har jag verkligen haft fullt upp. đŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž
Vi lÀmnade Zeke hos pappa en stund pÄ förmiddagen för att sedan Äka till dollarstore & Willys för o handla.
 
PÄ dollarstore hittade vi fina vÄr gardiner sÄ blev köp.
Har suttit pÄ nÀtet o letat, men inte funnit nÄgot vi bÄda gillat idag sÄg vi ett par till vardagsrummet vi gillade.
ska vara köpa mer tillbehör sen.
 
Willys för o storhandla mat.
Dom började igÄr med sjÀlvscanning sÄ smidigt sÄ de testade vi idag har anvÀnt de pÄ Coop och citygross innan och tycker de Àr perfekt. 
 
Blev att handla massor sÄ skönt o kunna packa direkt dÄ i vagnen.
mycket fick vi med oss hem iallafall sĂ„ nu fĂ„r se vara slut pĂ„ allt smĂ„handlande o försöka storhandla fler gĂ„nger o slippa besök affĂ€ren flera gĂ„nger i veckan blir att man köper saker man inte ska ha eller behöver eller massor annat gott â˜ș
 
I övrigt jobbar jag hela helgen tills mÄndag.
Ändrade arbetstider som vanligt, men Ă€r man snĂ€ll sĂ„ Ă€r man sĂ„ mĂ„ste man stĂ€lla upp och jag kör inte sovande jour utan fĂ„r hoppa in dagtid pĂ„ ett annat stĂ€lle.
 
Skulle helst vilja vara hemma med Zeke & Oscar helq tiden, men har tvĂ„ lediga helger framöver mig efter denna. 😀
#1 - - Marianne :

Perfekt med sjÀlvscanning, jag har det pÄ alla affÀrer utom den i byn och dÀr jag jobbar...dÀr finns det inte.
Den blusen med fjÀrilar Àr sÄÄ snygg, jag har tittat pÄ den men har en annan med fjÀrilar frÄn bonprix...



Svar: Ja jag tycker de Ă€r smidigt man kan packa allt direkt och man slipper oftast lĂ„nga köer. 😊 för Ă€r det nĂ„got som Ă€r jobbigt sĂ„ Ă€r de o stĂ„ o packa nĂ€r man ser hur folk vĂ€ntar pĂ„ sina varor ner pĂ„ bandet. 😓
Visst Ă€r den fin. 😍
Fanns i flera fÀrger men ville ha denna.
Men den som jag Àr mest nöjd med o velat ha lÀnge Àr den med ett band över kroppen den högst upp till vÀnster.

Brukar sĂ€llan lĂ€gga mycket pengar pĂ„ en tröja de hĂ€nder inte ofta, men har nĂ„gra nu som kostat lite o anvĂ€nds vĂ€ldigt sĂ€llan 😂
SÄ den var dyrare men sÄ snygg.
Erika Pettersson