Måndag! ❄️

Måndag igen veckorna går och går och tyvärr händer fortfarande ingenting här som är roligt att skriva om.
Jag & Oscar jobbar jag tar på mig extrapass vilket gör att jag jobbar otroligt mycket men bristen på folk som vill/kan jobba är stor.
 
Jag vet att jag snart stupar av utmattning om det fortsätta i denna takt att ha 100% tjänst och jobba utöver de är tufft, men ja snart har jag ju överstigit de man får göra vi får jobba max 165 timmar i månaden.
 
Men jag ska ta dom passen jag tagit på mig nu blev några timmar extra på Onsdag sen slutet av månaden ett till extra ska lägga en hel del timmar till komp så jag längre fram kan vara borta o ha semester/ledigt en tid.
 
Aja nog om detta jag ska trappa ner i februari tänker jag inte jobba extra något alls, men har en känsla av att mitt schema i slutet av februari kommer bli kaos då dom endast lagt schema till 22 februari och det verkar vara för slappt, men struntsamma.
 
Har endast eftermiddag/kvällspass denna vecka inga tidiga morgonpass och helgen som kommer kör jag sovande jour hela helgen från fredag till måndag, men de är också min enda helg med sovande jour en helg på en tid har ingen sån helg i februari heller och efter detta så har jag två helger ledigt. 👌😍