Hemklickat 😍

Lönen kom nyligen in och lika fort försvinner stor del av den. 🙈 
 
Jag vet att det Àr tabu att prata om ekonomi för mÄnga tar illa upp och mÄnga dÀr ute har det sÀmre, men jag tycker det Àr kul o visa upp kanske kunna inpspiera andra bad man köpt/klickat hem.
 
Denna mÄnad bestÀmde jag & Oscar att vi skulle unna oss lite extra eftersom jag jobbade rÀtt dÄ jÀkla ordenligt förra mÄnaden sÄ blev det en otroligt fin lön och nÀsta mÄnad blir minst lika bra sÄ dÄ sa vi att vi har bÄde rÄd att spara plus unna oss, men bara denna mÄnad.
 
Oscar köpte sig flera spel svindyra enligt mig, men vi valde en likadan summa vi fick göra vad vi ville med.
Han valde sitt & jag mitt.
 
Utöver saker till hemmet som vi köpt lite grann sÄ köpte han som sagt spel och jag klickade hem massor klÀder.
Eller massor o massor, men jag Àr nöjd.
 
IfrÄn bonprix bestÀllde jag dom tre översta tröjorna plus ett 5 pack set med linnen jag inte la in bild pÄ vanliga basic linnen i olika fÀrger, rosa, vit, svart, marinblÄ & grÄ.
 
Sedan spanade jag in rean pÄ ellos efter att syrran sagt kolla dÀr dom har mega rea och sÄklart var jag tvungen o kika och hittade dÀr allt pÄ understa raden.
En tunn blus/bomberjacka jÀttetunn sÄ man kan ha som innejacka sÄ snygg har ju tvÄ sen innan en svart tunn en ny jag köpte i november i Ullared.
Blev Àven en blommig tröja sÄ himla fint till vÄren.
Sedan ett par marinblÄ jeggings tunna som ocksÄ Àr perfekta till vÄren. 
 
Som ni ser gĂ„r allt i typ blĂ„tt/marinblĂ„tt 🙈
Jag Àlskar ju rosa & svart, men har köpt mer marinblÄ & ljusa jeans o byxor sÄ kÀnde att de har högtid att köpa in andra fÀrger.
 
Nu Àr det nog paus pÄ klÀdköp ett tag.
De som ska köpas mat gĂ„ng Ă€r ett par ordenligt promenad skor för mina gamla Ă€r utslitna och behöver bytas ut o mina fötter lĂ€ngtar efter att slippa vinterskorna o anvĂ€nda nya asics skor. 💕
 
Men det var allt dags för matlagning och sen farmen kl 20.00 😊
#1 - - Marianne :

Oj jag skrev visst kommentaren som skulle vara till detta inlÀgg, pÄ d3t förra...haha

Svar: Haha sĂ„g de 😂🙈
Erika Pettersson