Fredag 😮

Gick av mitt jourpass klockan 12.30 idag!
Efter att ha tillbringat 21 timmar pÄ jobbet och inte mycket vettig sömn i natt, men det var första natten pÄ denna arbetsplats sÄ inte konstigt man inte kan slappna av helt och hÄllet.
 
Men arbetsdagen gick bra trots allt jag piggnade till lite framÄt förmiddagen och sen efter jobbet blev det o handla, hÀmta Zeke sen hem o Àta lunch o slappa i sÀngen sov en halvtimme ca ville inte sova lÀngre eftersom jag ska sova i natt.
 
Men överlag gick de helt okej o sova pÄ jobbet!
Nu Àr man ledig imorgon.
 
IkvÀll har vi varit till pappa o Àtit pizza vi köpte med oss för Viktoria kom hem ikvÀll till pappa sÄ dÄ ville dom ocksÄ ha pizza sÄ Oscar, jag & zeke köpte med oss Äkte dit o kÀkade.
 
Jag ska snart krypa ner i sÀngen och fortsÀtta se rederiet en gammal serie mÄnga sÀkert kÀnner till.
Finns att se pÄ öppet arkiv pÄ svtplay.
Â