Extra pass! đŸ’Ș

Innan nÄgon kommenterar nÄgot sÄ jag vet jag hade bestÀmt mig för att trappa ner och jag Àr tacksam och glad över att alla bÄde ni o flera bryr sig, men jag mÄste kÀnns efter sjÀlv.
 
Denna vecka har jag valt att jobba extra dom behövde folk pĂ„ ambulernade (i den arbetsgruppen) och jag tror dol flesta vet hur mycket jag gillar att vara dĂ€r. 😊
sÄ jag tog ett pass idag och sedan tog jag imorgon ocksÄ för jag tycker det Àr sÄ otroligt roligt att vara dÀr.
 
TvÄ extra pass denna vecka innebÀr att jag jobbar 7 dagar denna vecka mÄndag till söndag, men med stöttning ifrÄn Oscar sÄ gÄr det galant.
Jag vet att de kommer bli tufft, men jag vill och dessutom tjÀnar jag inte för dumma pengar.
 
Har tagit fyra extra pass och tjÀnar sjuka pengar eftersom jag fÄr kval övertid omgÄende och vÀljer att ta det i pengar i stÀllet för komp! 
 
Aja nÀsta vecka har jag iallafall tagit semester ett jourpass sÄ det ska bli riktigt skönt o vara hemma i flera dagar men tog semester pga att vi ska ivÀg pÄ tisdagen.
 
Nu ska jag vila ihop med Zeke 😊
GÀller o ta vara pÄ timmarna man kan vila pÄ. 
#1 - - marianne cargus:

Har inte chefen Äsikter nÀr du tar extrapass direkt efter sjukskrivning? Min har haft Äsikter p.g.a att jag försökt slippa de lÄnga passen.

Sen funderar jag pÄ om du kollat skatten? Hur mycket du kan jobba/tjÀna utan att skatten Àter upp förtjÀnsten... ibland jobbar man dÄ mycket att man fÄr ut mindre Àn om man hÄllit sej till sitt schema. Viktiga saker att tÀnka pÄ
Kram

Svar: Chefen Ă€r bara glad att man stĂ€ller upp 😉Bristen pĂ„ folk Ă€r sĂ„ pass stor att det lir kaos om nĂ„gon Ă€r hemma.
Jag var sjukskriven endast tvÄ pass sen var resten mina lediga dagar.

Har inte riktigt koll pÄ de dÀr hur mycket skatten Àter upp eller jag vet ju vilken % som dom drar, men nu tar jag ut detta i pengar pga att vi varit till vet med Zeke o ska ivÀg igen.

Men tanken Ă€r o samla pĂ„ mig komp om jag jobbar extra för hag vill kunna ha lediga dagar framöver. 😊

Men ska kolla upp de du skrev om.
Kram
Erika Pettersson

#2 - - marianne cargus:

👍

#3 - - Anita:

Men sÄÄ mycket du jobbar... Kram !

Svar: Lite för mycket men nu ska jag inte jobba extra med pĂ„ ett tag 😓Kram
Erika Pettersson