Visning nr 2 đŸ€”

Idag har vi kikat pÄ lÀgenhet nummer tvÄ.
Visst den behöver lite nya tapeter dÄ det var ganska mycket hÄl i vÀggarna i kök och sovrummen, vardagsrummet var fint dÀr skulle jag vilja ha de som det var.
 
Ringde hyresvÀrden direkt efterÄt, men tyvÀrr har vi köplats nummer 2 och dom före oss var ocksÄ intresserade sÄ vi fÄr vÀl se helt enkelt om det blir nÄgot bra svar.
 
Men idag fick jag ett till samtal av en annan hyresvÀrd sÄ pÄ onsdag ska jag gÄ pÄ visning igen Oscar kan ju inte följa med dÄ han kunde dock vara med idag, men han fÄr lita pÄ mig.
 
Sökte en lĂ€genhet tills idag dessutom kom ut idag sĂ„ sökte den direkt! 😁
Vi hÄller tummar o tÄr.
 
 
#1 - - Marianne:

Oj, det verkar vara omsÀttning pÄ bostÀderna...

Svar: Det Ă€r bostadsbrist som fan kan jag sĂ€ga 🙄
Erika Pettersson

#2 - - marianne cargus:

Bostadsbrist men omsÀttning, ni fÄr ju mÄnga erbjudande att byta...:)

Svar: Det Ă€r kösystem hos alla hyresvĂ€rdar đŸ€šSĂ„ vi som nyligen börjat söka ligger lĂ„ngt ner i kön.
Dom tar alltid i mot flera stycken och den som Àr 1a fÄr ju första rjing sen gÄr de enligt kön.

NÄgot alla kör med tydligen.
Vi fÄr komma o titta de fÄr typ alla men fÄr alltid höra att de Àr kösystem bla bla.
Skit segt.
Erika Pettersson

#3 - - marianne cargus:

Jaha....trodde det var typ 3-4 första i kön som fick titta och sen i turordning

Svar: Nope idag har vi varit 5 olika familjer o tittat pĂ„ samma 🙈😂Sen gĂ„r dom vĂ€l antar jag pĂ„ inkomst osv ocksĂ„ sĂ„ en del kanske faller bort pga de sen ocksĂ„.
Erika Pettersson