Vår & höstsamling 🌸

Min älskade lilla samling av mobilskal 🌸
Vem älskar inte dessa ifrån idel of sweden ?
 
Jag byte nyligen ifrån svart / mörkt till ljusare färger.
Det ska väl ändå bli vår framöver?
 
Just nu har jag rosa plånbokeskal och rosa marmor skal på telefonen, men vilket skal tycker ni är finast?
 
Jag älskar de med blommor på och har sett ett till jag ska köpa framöver jag ska bara ha de men ett kostar 299kr styck om man inte åker till Ullared så frågan är om jag kan hålla mig tills Ullared framöver eller om jag någon månad beställer de jag ska ha till sommaren.
 
Många tänker säkert de är skal hallå!
Ja men jag älskar o byta skal då o då o matcha ihop med annat! 🙈
Är sugen på o ta de blommiga men ska nog spara på de lite till. 
 
 
Min höstsamling som ska utökas till hösten men de jag tänkt köpa då kan vänta tills vi åker till Ullared i vår/sommar. 😊
eftersom vi planerar en resa innan midsommar men än vet jag inte när eftersom folk måste få sina scheman klara osv.
 
Detta set är så underbart i mina ögon herregud! 😍
#1 - - Marianne :

Så olika man är....jag har haft mitt i ett par år och nu när det börjar ramla sönder börjar jag nästan sakna det eftersom jag vet att det snart är borta...

Svar: haha ja en del är så :)min syskon förstår inte varför jag byter så ofta, men jag tycker de är roligt :D
Erika Pettersson