Tog ett beslut. 😩

Idag kom jag till en grÀns jag bröt ihop.
Jag skriver inte av mig ikvÀll utan jag kanske gör de imorgon eller en annan dag, men grÀnsen Àr nÄdd.
 
Jag kan heller inte skriva allt som far i skallen pÄ mig som
pÄverkar mig negativt som gör mig sjukt förbannad och helt slut, jag varken kan eller fÄr eftersom det inte handlar om mig och vill personen att jag inte ska skriva nÄgot sÄ kan jag inte gÄ i mot de.
 
Men det finns saker som pÄverkar ens privatliv massor men jag valde att sjukskriva mig idag och sluta fokusera pÄ pengar jag kan inte jobba ihjÀl mig för pengarnas skull nu ska jag vara sjukskriven en tid vi fÄr se hur lÀnge iallafall veckan ut.
 
Och sÄklart sÄ kommer det att pÄverka vÄr inkomst!
Men samtidigt sÄ mÄste jag slÀppa de sluta pressa mig sjÀlv att tjÀna pengar och bara ta en mÄnad med lite sÀmre inkomst! 
har en tanke o vara hemma 2 veckor för jag tror faktiskt jag behöver de men det kanske rĂ€cker med veckan ut sen fĂ„r jag se om jag klĂ€ttrar pĂ„ vĂ€ggarna, just nu vill jag knappt gĂ„ ur sĂ€ngen. đŸ˜Ș😮
 
SÄ sant! 
#1 - - Anita:

SĂ„Ă„Ă„ sant, man ska lyssna pĂ„ kroppen. Även jag har insett att man mĂ„ste lyssna pĂ„ sig sjĂ€lv och inte göra sĂ„ mycket sĂ„ man nĂ€stan stupar...
Ta hand om dig nu! <3

Svar: Precis jag har ingen energi lĂ€ngre, men jag hoppas det blir bĂ€ttre snart.Nu Ă€r jag förkyld och extremt orkeslös pga förkylningen. SĂ„ typiskt 😓

Tack detsamma var rĂ€dd om dig ocksĂ„ ❀
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Hmmmm, har du kontakt med nÄgon BRA lÀkare sÄ tycker jag du ska be om lite lÀngre sjukskrivning, det verkar ju som om du inte ger dej tid till att bli riktigt frisk innan du Àr igÄng för fullt igen...det kanske Àr det som behövs. ..bli ordentligt frisk och SEN ta nya tag ?!
Kram

Svar: Försökte idag o fĂ„ kontakt med min lĂ€kare, men telefonkön var stĂ€ngd för dagen! JĂ€kla vĂ„rdcentralen 😓Han hjĂ€lpte mig en annan gĂ„ng med sjukskrivning sĂ„ har bra förtroende för honom.
Och hjÀlpt mig med annat med.

Hoppas fÄ tag pÄ honom imorgon behöver lÀkarintyg ifrÄn o med onsdag.
Kram
Erika Pettersson