Tjejkväll + bio 👌

I dag blir det en tjejkväll i stan med bio besök som avslutning på dagen. 😊
 
Jag, Maria & Viktoria ska in till stan först blir det en sväng på Ingelsta och kolla runt lite på kläder osv själv är jag inte så shopping sugen eftersom jag handlat så mycket redan så får se kanske hittar något. 😉
Sen så 
 
Vi har vi bokat bord på pinchos en tapas resturang ska bli gott!
Avslutar sedan kvällen med bio besök och såklart ska vi se Fify shades freed!
 
Sista filmen nu så spännande tror denna blir mer spännande och intressant än snuskig inte för att dom andra filmerna var speciellt farliga o se heller, men denna blir nog spännande. 
 
Oscar ville inte följa med filmen passar inte riktigt honom och Emma hoppade av då dom skulle fira Björns födelsedag och hans mamma skulle komma på besök.
Men kommer bli en bra kväll hoppas jag god mat & bio.
 
Zeke & Oscar får roa sig hemma skönt för Zeke med o vara hemma med husse. ❤️
 
#1 - - marianne cargus:

Hoppas ni får en mysig kväll, filmen har ju inte fått så bra recensioner men man har ju olika tycken...

Svar: Det är ju inte som böckerna jag gillade böckerna bättre men oftast är det ju så. I böckerna så är det betydligt värre än i filmerna, men jag tyckte dom filmer som gått ändå varit okej.

Så givetvis måste man se tredje & sista också bara för att!😊
Men tror denna bli rätt spännande o se faktiskt.
Erika Pettersson