Söndags fika

Idag tog vi en rejäl sovmorgon men nackdelen är att så fort jag sover ordenligt så vaknar jag med huvudvärk.
Minns ni att jag sökte för min huvudvärk en gång?
Gick även till sjukgymnast tror de är nerven i nacken som är drabbad igen för nu har jag huvudvärk dag ut o dag in.
 
Jag äter inte mycket mediciner proppar sällan i mig faktiskt de jag måste äta dagligen är levaxin annars inget mer.
 
Nu ska jag dock börja med muskelavslappnande igen o se om de hjälper annars vet i tusan vad som ska hjälpa.
 
Efter väldigt sen frukost blev de fix hemma.
Zeke har fått sig en omgång har borstat igenom hela honom, vi köpte en ny borste hos veterinären sueprbra måste slänga in en bild här på den.
 
Trimmade även Zeke idag inte ofta jag blir nöjd men idag var han lugn o då gick det bra.
 
 
På eftermiddagen så bjöd Emma & Björn på fika.
Så vi passade på o låna deras tvättmaskin, perfekt slipper man boka tvättider o hålla på. 😂😉
 
Meningen var att jag skulle tvättat i morse men hade huvudvärk redan då så tänkte ta de imorgon innan jobbet men lika bra o få de gjort idag. 
Desto mindre stress innan jobbet så.
 
#1 - - Lotta:

för många år sedan vaknade jag varje helg med migrän, fick rådet av sjukgymnast att ställa klockan på den vanliga tiden gå upp äta en smörgås och lägga mig igen. Migränen försvann efter jag gjort så ett tag.

Svar: Tack för tipset! 😊De kanske är de som är felet då för något är de o jag blir galen snart med denna huvudvärk 😓
Erika Pettersson

#2 - - Olivia:

s.v Nej jag jobbar kvar på Mosslunda men jag bröt armen i slutet på november och har därför varit sjukskriven och hemma några månader :) Ska börja jobba igen 25 feb.