Nytt i garderoben✌️

Så då var alla paket hemma ✌️
Förra veckan kom ellos, idag kom bonprix & skopunkten.
Normalt köper vi alltid tre par skor ifrån skopunkten men jag hittade ett par jag ville ha på rea och det var frifrakt, Oscar måste alltid prova skor innan köp för storlekens skull jag drar ungefär samma storlek rakt av.
 
så lite nytt i garderoben och ett par vår skor införskaffade.
nästa köp måste bli ett par promenadskor mina förra underbara rosa asics skor är trasiga. 😓
 
Men här är senaste köpen.
Enda som inte passar var såklart tröjan med fjärilar.
Den funkade men jag kände ändå nja en storlek större skulle varit bra medans dom andra två ifrån bonprix satt perfekt.
 
Blev även ett gäng basic linnen perfekt o ha jag som gärna vill ha något under tröjor o har mycket koftor. 
 
Älskar även min blusjacka ifrån ellos och den vita tröjan så otroligt nöjd! 
 
 
 
#1 - - Marianne:

Vad synd på fjärilsblusen, men den finns väl kvar i din storlek, så du kan byta?
Annars tycker jag att bonprix följer storlekarna bra....till skillnad från många andra.
Kram

Svar: Den satt helt okej men kändes lite kort jag föredrar när de går ner lite. 😊Jodå syrran köper min jag köpte nu så kan jag beställa en ny nästa omgång har tänkt ev beställa jeggings när dom jag vill ha finns i lager igen.

Väntar på att ett par ljusa ska komma in bonprix har ju så bra så man kan välja kort, normal eller lång längd på byxor o jag kör kort modell så behöver jag inte ta av dom. 👌

Blir perfekt i längden till mig som är så kort.
Men har så jäkla mycket nytt nu! 😁🙈

Kram
Erika Pettersson