Ny serie 😍

Ni som kÀnner mig vet hur mycket jag Àlskar svenska serier idag slÀppes en svensk/dansk serie precis som bron. 
 
Den finns pÄ cmore och ett nytt avsnitt varje torsdag sÄ nice, GrÄzon heter den förresten och Àr en dramathriller.
Har sett första avsnittet nu och ja jag gillade den hittills iallafall. 😊
 
Och pÄ MÄndag kommer nÄgot mer nytt advokaten om de var i 3an de kanske skulle gÄ? OcksÄ typ nÄgon dramathriller tror jag? Jag ska se iallafall.
 
Behöver tips pÄ bra serie pÄ netflix, cmore, osv nu nÀr man Àr hemma lite mer om dagarna behöver jag nÄgot o glo pÄ! 
Ă€r ju hemma för att vila upp mig. 👌
 
#1 - - marianne cargus:

SÄg trailern om GrÄzon, skulle vilja se den men har ju inte cmore.


Svar: Du kan skaffa cmore play? Tror det kostar 99kr i mÄnaden utan bindningstid :)
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Ok...tittar jag pÄ datorn/plattan dÄ?

Svar: Ja precis 😊👍Alternativ kopplar upp datorn med hdmi kabel till tvn
Erika Pettersson

#3 - - Marianne :

Jaha du....har jag inte sagt att du ska skicka hit Oscar att fixa sÄnt dÀr till mej? ;)

Svar: Jo just de ;) jag dumpar av honom pÄ vÀgen ner till ullared i sommar för han vill ÀndÄ inte med o shoppa :D haha
Erika Pettersson