Mysig filmkväll🌟

Varje helg nu har vi bestämt att vi ska ha en filmkväll något som inre alls blir av ofta tidigare.
 
Det kan bero på att jag jobbade nästan varje helg, men helger jag är ledig ska vi ha film kväll helst varje helg för normalt jobbar jag inte kväll varje helg jag jobbar ibland infaller det, men då får man ta igen tid en annan dag.
 
Innan så var de så lätt att jag o Zeke låg i soffan, Oscar framför datorn även fast vi var i samma rum så umgicks vi ju inte direkt med varandra men de funkade ju jag var ofta trött o somnade tidigt.
 
Är trött nu för tiden också, men orkar hålla mig vaken mer & mer idag har jag inte sovit något på dagen överhuvudtaget. 😁 varit vaken sen ca 8.00 i morse och klockan är straxt 23.00 o nu behöver jag snart sova.
 
Vi gjorde hemmagjord pizza, så enkelt, så gott.
Oscar har sagt en tid aldrig hemmagjord pizza igen han åt sig väl less på de, men nu idag sa han o fy satan så gott haha 😂🙈
 
Blev lite choklad, chips, dipp & läsk till filmen.
Och sedan såg vi Non stop med Liam neeson i huvudrollen min favorit skådespelare helt klart.
Vi hittade filmen på Coop när vi var där o handlade dom har blu-ray filmer 3 för 99kr vi köper enbart blu-ray för alla filmer finns ju inte att strema.
 
Filmen var sådär lite tråkig tyckte vi!
Men alla kan inte vada tipp topp.
 
Har ni tips på filmer med liam neeson i huvudrollen? 
tipsa mig hemskt gärna och gärna om dom finns o streama o vart taken går bort har sett dom 😉
har sett massor med honom, men gärna fler tips.
 
#1 - - Vicki:

Så mysigt med filmkväll! Jag älskar det framför allt denna tiden när det är mörkt ute och man kan ha ljus tända.

Ha en trevlig söndagkväll,Vicki

Svar: Ja visst är de mysigt 😍Släcka ner lite tända massor ljus för dom lyser ju upp o bara umgås.
Erika Pettersson