Minus 14 grader

Igår & idag har det varit runt 12 till 14 minusgrader.
Idag vaknade vi upp till -14 och igår lika så idag blåser det storm ute den snön som är driver ihop i stora högar.
Det är iskalla vindar som kommer.

Varken jag eller Zeke vill gå ut och gå i detta väder.
Zeke stannar när de kommer iskalla vindar och min kropp värker värre än någonsin p.g.a. denna kyla.
Varför kan de inte bara bli vår eller varmare i alla fall. 
Några minusgrader är väl okej, men inte över 5.
 
Har tänkt försöka storstäda lägenheten idag vi får se helt enkelt hur det går, men idag är jag faktiskt pigg.
Jag sov så himla bra i natt kanske p.g.a. att jag var utmattad igår.
Normalt borde jag sovit dåligt p.g.a oro & stress, men sov bra vaknade bara en gång.

Men först så ska jag iväg till vårdcentralen igen idag bara för provtagning dock.
Så de går i alla fall snabbt.

Sen skjutsa Pappa 
Och förbi dollarstore en snabbis.

Zeke måste få mer motion idag igår slappade vi o fuskade, men vädret var hemskt.
Jag kan inte tvinga Zeke o gå när han heller inte vill, men hoppas blåste lugnat sig lite nu under dagen.

För övrigt har jag fått en tid imorgon bitti till företagshälsovården min chef hjälpte mig igår.
Det blev ju rätt rörigt när vårdcentralen inte lyssnade på mig, men fick hjälp av chefen och nu kommer jag imorgon att få träffa en läkare. 

Sen ska jag fortsätta gå via vårdcentralen och det skrämmer mig, men jag hoppas previa kan sätta den där läkaren på plats rätt så ordenligt!