Glömde blogga 🙈

Igår skrev jag ihop ett inlägg la de i utkast och skulle sedan publicera lite senare, men gjorde jag de? Nej!
 
Igår var jag ledig så otroligt skönt.
På förmiddagen skjutsade jag Pappa till optikern medans han var där gick jag en promenad med Zeke i området var ju så fint väder sen gick jag in en snabbis där för o hjälpa till o välja ut nya bågar.
 
• Vi åkte o handlade sen fixade jag semlor hos Pappa inför eftermiddagen då Emma, Björn, tvillingarna, Fredrik, jag & Oscar skulle dit o äta semlor. ✌️😁
 
Blev några över så svängde förbi maria på hemvägen o lämnade några efterosm hon inte kunde komma.
 
• Följde även med innan vi skulle till Pappa o hämtade tvillingarna på dagis, dom fick springa av sig ute tillsammans med hundarna, inte lätt dom ramlade mest i den djupa snön 😂
 
Så ingen jätte händelserik dag passade mig perfekt!
Som jag sagt innan är jag ledig så gör jag inte så mycket klart handlar, tvättar o hälsar på folk men jag har trappat ner o göra saker förut skulle de hända något hela tiden!
idag är jag lugnare o de gör att jag orkar mer och är på bättre humör sen.
 
Idag väntas jobb får på 18.30 ikväll går av imorgon 10.30 och ledig hela Fredag så har nästan hela dagen imorgon ledigt och hela fredag jobbar sen intensivt lördag & söndag, ledig måndag, jobbar ett dygnpass tisdag till onsdag, jobbar dag torsdag ledig fredag till söndag. 😁👌
livet alltså känns så bra.
 
Harry blev så glad när Zeke kom på besök 😍