Förkyld!

Idag har jag mesta dels tagit det lugnt faktiskt.
• Tvättstugan en snabbis var bara en maskin idag så otroligt skönt.
Medans tvättmaskinen gick så hade Mamma hunnit höra av sig, japp hon har tagit kontakt igen.
Första besöket hos henne idag sen senaste tjafset 
just nu måste jag fokusera på mitt liv mitt jobb och min framtid så jag har inte ork o lägga enerig på dåliga saker.

Blev en kopp kaffe där hundarna lekte tror Sally var glad o se Zeke för hon var väldigt busig och normalt tycker hon att han är skit jobbig, haha.

• Jag gick sen på en lägenhetsvisning igen, tackade ja direkt.
Dock är det en lägenhet som ligger perfekt för dom som har barn det är ett jätte bra område med stor fin lekpar precis utanför porten alla balkongen är inåt gården så idag var vi tre par och tittade på den vi får se helt enkelt.
de lät positivt, men ja jag hoppas inte på något.
vi har bara kikat på tre lägenheter var en sa vi själva nej till direkt p.g.a. hyran den andra var icke så fräsch vi skulle få stå med dubbla hyror osv, men ja man ska ju inte bara ta första bästa.
Nu har vi tackat ja och hoppas såklart på denna jag sökte en till idag som kom ut som varit ute men dom som skulle ha den skrev aldrig på kontraktet så den åkte ut igen så den sökte jag. :)
hann se den när den var ute, men hann aldrig söka den innan den försvann så nu när den kom igen så kände jag den söker vi.

Vi har ju inte bråttom och vi har kikat på tre lägenheter det finns ju tusan inte många och 3or är ett mindre helvete ursäkta ordvalet, men dom går omgående tydligen är 3or det mest eftertrackade som man vill ha det märks för folk söker som idioter och sen har man hos visa hyresvärdar förtur om man flyttar in i kommunen, om man  bor i en annan kommun o flyttar hit så går de före? aja jag förstår inte varför de är såna regler kring allt, men ja.

Mycket prat om lägenheter nu, men typ de som står i fokus.
Den idag vill jag ha även om den inte går jämnföra med nuvarande jag älskar mina tapeter alltså jag älskar dom här borta var de inte riktigt som jag ville ha de, men jag vet man får inte allt.

Jag ska försöka inreda den fint med ljusa möbler om vi får den. ;) 
Men det återstår att se vore nice.

Zeke & jag har slappat idag han var trött efter ett besök hos sally.
jag har legat under värmefilten + täcke det känns som jag har feber men enligt termometern har jag inte feber!
jag är ganska låg tempad så när de stiger mot 37 grader mår jag blä och åter blä.
brukar ligga runt 36.4 i normal temp och folk säger nej 37 är inte feber nej men kanske på gränsen.
när jag var yngre hade jag 38-39 i feber.

Aja vi får se hur kroppen återhämtar sig.
Har mejlat min chef idag och ja vi får se hur hon reagerar på mitt mejl kanske skriver om det imorgon nu ska jag samla kraft så jag kan ta zeke sista varvet snart för Oscar jobbar. 
#1 - - Anita:

Krya på dig!

Svar: Tack :)
Erika Pettersson

#2 - - marianne cargus:

Skrev en lång kommentar här på dan, men den försvann....det var annat krångel på blogg.se då också.
Nu orkar jag inte skriva om allt, men tycket du ska be din läkare att sjukskriva dej lite längre så du hinner bli riktigt frisk och inte köra igång att jobba för tidigt

Svar: Din kommentar kom fram ❤️Ska kontakta vårdcentralen imorgon.
Erika Pettersson

#3 - - marianne cargus:

Såg nu att det var i förra inlägget jag skrev och att den tydligen publicerades ändå...
Jag fick felmeddelande på dan men men ..

Svar: Jajemenn👍😁
Erika Pettersson