Återigen måste jag! ❤️

Jag måste bara återigen hylla denna fantastiska människa för att han pallar med helt enkelt.
 
Jag är inte en lätt person att leva med herregud de kan nog många skriva under på. 🙈😂
Fy så hemsk jag kan bli i mellan åt även om det senaste 1.5 år bara gått mer och mer åt det bättre tackvare Oscar.
 
Mycket har förändrats i mitt liv sedan han kom in i mitt liv men framför allt hösten 2017 och denna vinter nu 2018 har verkligen gjort förändringar.
 
Vi båda känner att vi fått bättre självförtroende, vi har bråkat & tjafsat inte minst i början tro de eller ej, men oj vad vi tjafsade men det är inte lätt med livet.
vi hade saker som motarbetade oss då, men då var då och en sak som var säker då och som är lika säker nu är att vi aldrig kommer lämna varandra.
 
I början var allt tufft och vi fick tidigt en sak som påverkade vårt förhållande o eftersom jag var så osäker jag var rädd, livrädd rent utsagt för o bli dårad ännu en gång.
 
Men Oscar har aldrig svikit mig, han skulle aldrig svika mig han skulle aldrig lämna mig. 😊
jag visste de innerst inne då och jag vet de nu när jag var så osäker i början stod han stadigt vid min sida han knappt ville åka till jobbet för han ville vara hemma o visa att jag är här för att stanna.
 
Flera i min familj har tagit i mot honom med öppna armar och han är verkligen en del av familjen.
 
Jag är så tacksam & glad att han klev in i mitt liv.
Det trodde man aldrig och i sommar har det gått två år och det är otroligt vad vi kämpat oss igenom en hel del.
och i sommar hoppas vi kunna utöka vår lilla familj.
 
Även Zeke är mr än nöjd att ha fått en alldeles egen husse😘
Nu blir han ju bortskämt av två stycken hemma o ännu mer kärlek. 
#1 - - Marianne :

Jag är så glad för er skull <3
Man får inget gratis och ni har kämpat sida vid sida mot samna mål...
Jag längtar också till sommarn för att välkomna den nya lilla....
Kram

Svar: Tack :D <3
Ja jag hoppas så mycket det kommer en hane nu de var så hårt slag för mig att den förra dog. :(
jag tror de plus allt med zekes veterinär omgång nu jobb o allt gjorde att de rasade sammanför mig.

jag längtade så efter en liten, men livet.
chansen för en blå ökar dock nu eftersom det är zekes syster som paras nu i början av mars ;) och hon har fått tidigare en blå tik och en blå hane.

Sen är den en trefärgad som paras så där blir de väl trefärgat troligtvis o de klingar ju bra i mina ögon :D jag älskar dom trefärgade alla har olika tyckte, men just trefärgad är så fin.
Kram
Erika Pettersson