Ångest söndag 😓

Söndag och snart har dom lediga dagar passerat.
Känns som det var igår jag klev av jobbet på förmiddagen och skulle ha lediga dagar framför mig. 😓
 
Dagen idag har spenderats mesta dels med att ha tvättstugan kört fyra maskiner tvätt!
man samlar på sig mycket när man inte hinner i veckorna.
 
Jag tar en vecka i taget just nu. 😊
Kroppen & skallen är fortfarande skör och extremt trött trodde det skulle vända bara jag trappade ner på jobb nu kör jag på mitt schema vilket innebär 100% det är ändå heltid innan körde jag ju dag som natt och jobbade en hel del timmar över heltid.
 
Så tvättstuga, handla lite då vi så gräns ville äta tacos ikväll så då var vi tvungen att handla.
Vem tackar nej till tacos liksom. 😉
 
I morgon kör jag 9.00-20.00 helt okej sovmorgon men ändå slutar man inte försent är hemma senast 20.30! 
så himla skönt denna vecka hinner jag träffa Oscar lite mer jobbar endast ett jourpass onsdag till torsdag så då är de lite segt, men annars enbart dag/kvälls pass.
 
 
Nu nästsista avsnittet av bron innan det är dags att sova. 💤
#1 - - Marianne:

Ojojoj...jag minns den där tiden då man alltid hade söndagsångest, vi tröstade oss alltid med något gott på kvällen....det vanligaste var marängtårta....köpte färdiga bottnar, gjorde fromage och la emellan och grädde på toppen....sött som sjutton och idag skulle jag nog spy om hag åt något sånt...men det var en bra tröst hihi

Svar: De vore fint o alltid unna sig något en söndag, men samtidigt dålig vana för mig kanske som redan är så beroende av sött. 😂🙈
Vissa söndagar jobbar ju jag så då slipper man iallafall ångesten, mem tycker det alltid är så tungt o vara ledig en tid sedan gå tillbaka o jobba.
Speciellt nu när jag har sån värk i ryggen och i mitt arbete innebär en del tunga saker o de belastar ju ryggen!

Men som alltid så får man bita ihop o se glad ut 😓
Erika Pettersson