Sjukskriven!

Jag valde att sjukskriva mig idag och det ör så jobbigt.
Hade ställt mig in på att jobba denna vecka och dessutom tjäna lite extra pengar eftersom vi får storhelgsob. 😉
Har jobbat julafton, juldagen & annandagen så har redan tjänat lite men de kvittas väl nu pga att jag är hemma o får karensdag. 😓
aja.. 
 
Jag är genomförkyld men ingen feber.
Hostar så jäkla mycket kan inte sova pga hostan.
Har ingen röst är jätte hes får kämpa när jag pratar.
Och sen har de slagit sig på hörseln så hör sämre än vanligt.
 
En del av mig vill vara hemma söndag till måndag också men samtidigt tar det i mot. 
Men jag blir ju aldrig frisk eftersom det bara går runt o runt hela tiden. 
 
Jag känner ju att en del av mig kan & vill jobba, men en del vill vila upp mig och bli helt återställd.. 😏
Jäkla skit vill inte vara sån som är sjuk ofta jag vet vilket skitsnack det kan bli inte för att jag tror mina kollegor tänker så om mig är jag hemma är jag sjuk liksom.
 
Dags för sängen 😴
hoppas man får sova ikväll. 
#1 - - Marianne:

Men usch då, det kanske är bäst att du är hemma till du är helt frisk.....

Svar: Är hemma denna helg, Oscar är också dålig så vi får kämpa på båda två. 😓
Erika Pettersson