Huvudvärk & jobb!

Igår firade vi Oscars födelsedag ❤️😊
Men kvällen blev inte alls som planerat visst vi fika för jag hade köpt hem gofika eftersom jag jobbade torsdag till fredag så vi kunde inte fira hans födelsedag då.
 
Men köpte iallafall hem fika och sen gjorde vi jätte god magt, satt o pratade o umgicks med varandra.
Men kvällen var ändå inte så perfekt som jag ville för saker förstörde och jag fick ett utbrott INTE på Oscar men på andra personer.
 
Jag får bara ett större helvete med att lita på människor.
Det folk inte förstår är att det räcker med att en person sviker för att man inte ska våga lita på någon överhuvudtaget! 
 
 
Vi har lärt oss en läxa och min relation till några personer kommer aldrig kunna bli normalt igen för dels svek dom förtroendet dom fick dom har ett sätt o se på saker som inte jag har (ärligt talat) dom jag fått ventilera med håller med mig till 100% så jag förstår ju att jag tänker rätt o dom fel.
 
Tråkigt att det blivit så här, men jag känner att jag inte kommer lägga någon energi eller fokus mer så fort detta gräl är över.
ännu är de inte de och de tär på min energi och jag vill inte ha energitjuvar i mitt liv.
Men jag hoppas att de inom några veckor är över och vi får tillbaka de vi ställt upp med sen är det över.. 😊
 
 
För övrigt jobbar jag idag går av imorgon förmiddag efter morgon bestyr osv. 😊
Sammanlagt jobbar jag 26,5 timme har för mig vi inte får jobba mer än 26 timmar med sovande jour, men en halvtimme hit o dit.
det är ju skönt att avklara så många timmar direkt.
som nästa vecka jobbar jag enbart tisdag till onsdag och sen eftermiddag/kväll så ingen jour. 
 
Sen ledig i tre dagar 👌
vilket är guldvärt för dom tre dagar är även Oscar ledig. 
#1 - - Marianne:

Usch vad tråkigt att ni inte kunde få mysa och fira i lugn och ro. Men du vet vad jag sagt, försök att inte bry dej om det.
Och om du försöker att inte förvänta dej tack eller att de återgäldar när ni ställt upp, då blir du inte besviken.
Lätt att stå bredvid och ge råd...hehe

Svar: Tyvärr handlar det om utlånade pengar som vi behöver få tillbaka 😏Vi har ju utgifter också inför jul och flytten framför allt. Men folk verkar inte förstå utan vi är väl mång miljonärer eller något 😏
Erika Pettersson