Grattis till vĂ€rldens finaste đŸ„°

Idag fyller vÀrldens finaste mÀnniska Är 
Grattis pĂ„ födelsedagen Oscar đŸ˜˜â€ïž
 
Det kÀnns sÄ trÄkigt och lite jobbigt att vi inte kan fira denna dag tillsammans eftersom du Oscar jobbar förmiddagsvecka och jag jobbar mitt veckopass.
Men imorgon ska vi fira tillsammans du, jag & hundarna.
 
#1 - - marianne:

Grattis till Oscar!
Hoppas ni fÄr en fin helg och hinner fira ihop!

NÀr jag lÀser detta kan jag kÀnna lite lÀngtan efter att ha nÄgon att fira med....nÀr jag fyllde nyligen hade jag ingen hÀr, J grattade mej som hastigast med ryggen ifrÄn mej nÀr han var pÄ vÀg in, jag bjöd in honom pÄ middag dagen efter men det passade inte.
Men det Àr som det Àr.....jag överlevde, haha

Svar: Jag hoppas att vi kan fira Oscar lite ikvĂ€ll för jag jobbar lördag till söndag sen. 😏
Vad ledsen jag blir nĂ€r jag lĂ€ser detta. 😓😔
Om man inte kan av nÄgon anledning kan man tacka nej o sÀga men gÀrna en annan dag om du kan.

Suck alltsĂ„ sĂ„ trĂ„kigt beteende đŸ˜“đŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Du behöver inte bli ledsen för min skull, jag var lite deppig en stund men sen bestÀmde jag mej för att göra dagen till en bra dag istÀllet för att deppa

Svar: Du Ă€r en stark&klok mĂ€nniska du 😊
Erika Pettersson