Första advent

Hoppas alla får en bra första advent 😘
Själv så är man tillbaka på jobbet igen.
Denna tuffa vecka går bara mer och mer mot sitt slut och hittills har det faktiskt inte känts så frukansvärt tungt.
Men samtidigt har jag haft semester även varit sjuk så om några månader kommer nog denna vecka stå mig upp i halsen.
 
Nu känns det ju väl på plats ska tilläggas skönt att jobba.
Man får en paus ifrån allt hemma även om jag älskar att vara hemma, men kartonger står packade redan och man har en 4 månaders valp som nu är inne i en trotsålderperiod.
Fy nu är han inte roligt 😏
Men det släpper väl med tiden.
 
Sen är det skönt att ha jobbat och komma hem för då vill man inget annat än att umgås med hundarna & Oscar såklart sen hinner man ladda upp ny energi och just nu vill jag ju igång med träningen med hundarna.
En härlig känsla i kroppen även om jag alltid älskar o vara med hundarna den dagen jag inte gör de ska jag sluta ha hund. 
Men jag älskar o vara med dom så får man en paus hinner man uppleva en enorm saknad och man kommer hem med glädje för man äntligen får träffa dom igen.
 
Imorgon ska jag försöka träna lite sen se om Oscar kan filma.
Hittade en balans bräda för människor hos pappa som zeke ska få jobba med. 😀
 
Bästa grabbarna. 
Märks redan på Zeke hur glad han är ute i morse såg
vi en hund och visst skällde han, men paniken kom aldrig fram.
Utan han skällde mest ut i luften för han skällde samtidigt som hans blick var 100% fäst på mig för han får ju massor godis när han är lugn för att stärka de beteendet extremt mycket.
vi vill ju belöna lugnt beteende och inte stress! 😊
 
phoenix han glider med på sin räkmacka, men han får ju tänka till lite också. 
 
#1 - - Marianne:

Hoppas det går att publicera denna kommentar, det har varit strul igen med sånt.
Det brukar vara skönt att komma in i jobbrutiner efter ledighet.
Jag har en balansplatta i duschrum, som jag brukar stå på när jag borstar tänderna, min balans är ju så kass så behöver träna mycket

Svar: Jaså tycker blogg.se bara blir sämre och sämre 😓Jo denna vecka är snart över och jag undrar vart den tog vägen.
Men samtidigt skönt men idag känner man sig lite sliten.
Erika Pettersson

#2 - - http://siliiins.blogg.se:

Ha en fin ny vecka med ny energi! :)

Svar: Tack detsamma! 😊
Erika Pettersson