Fick en kallelse 👌

Minns ni vilket strul det blev sedan min lÀkare slutade i Aleris i Motala efter mycket om och men, har jag fÄtt kontakt med min lÀkare pÄ hans nya arbetsplats och fÄtt en kallelse dit.
 
Ganska sÄ snart, men sÄklart jobbar jag sÄ ska kolla om jag kan ta semester eller göra nÄgot turbyte. 
Hoppas kunna lösa de. 😊
Superbra tid annars för de Àr innan flytten gÄr sÄ dÄ Àr foten förhoppningsvis i bra skick.
 
- 
Men till dagen dÄ, sov sÄ jÀkla dÄligt pÄ jobbet i natt.
Tror stressen igÄr aldrig riktigt slÀppte sÄ det blev lite kaos nÀr man skulle sova.
 
Har en oro över jul & nyĂ„r.. 😓😮
Personalbristen Ă€r redan hög och mĂ„nga Ă€r sjuka men dĂ„ borde dom vara pĂ„ benen nĂ€sta vecka eller hur. 😉
Men eftersom jag jobbar julafton 08.00-16.00 har Àven bytt arbetsplats för att det ska gÄ ihop sig med personal.
 
Men jag gÄr till jobbet med instÀllningen att behöva jobba tills kvÀllen. 
Hellre de Àn bli besviken fast jag kommer o bli super besviken ÀndÄ! 
 
 
HĂ€mtad hem tvĂ„ superglada grabbar tidigt förmiddag. ❀
Tog en hĂ€rlig promenad men usch vad snön fastnar i pĂ€lsen pĂ„ Zeke 😓
 
man fÄr hÄlla sig till plogade vÀgar iallafall nÀr de Àr plusgrader.
ikvÀll gick det bÀttre.
snÀlla var dom o sov i flera timmar ocksÄ sÄ jag fick sova ordenligt efter jag kÀkat lunch. 
 
I morgon ska jag bara slappa o ta en hÀrlig promenad med hundarna.
Innan det Ă€r dags o fara till frissan för klipp & fĂ€rg.Â