Woho.. đŸ˜đŸ€—

Jag Ă€r i mĂ„l đŸ€—đŸ˜
Mitt sista resurspass avklarat nu kan jag lova er att det Àr över som jag trodde redan i juni och en stor tyngt slÀppte ifrÄn mina axlar som sedan ÄtervÀnde.
 
Det mÀrkts jag blev lÀtt irriterad, trött, tjurig, fÄtt smÄ vredes utbrott men nu kÀnns det Äterigen som om jag kan slappna av.
 
Jobbade sista passet idag!
Nu Àr jag ledig torsdag till söndag, kontraktet för mina tjÀnsten Àr skrivet Àntligen. 
1 september Àr jag fast anstÀlld i denna grupp och MÄndag Àr första passet som ordinarie personal för nu har vÄran kÀra kollega slutat.
 
JÀtte sorgligt för hon kom mig nÀra och jag gillar henne! 
Hoppas hon hĂ€lsar pĂ„ nĂ€r jag jobbar. 😊
 
Nu ska jag slappna av, i helgen Äker vi pÄ kryssning och kopplar av lite sedan kör vi pÄ 4 veckors jobb och sen semester i 5 veckor drygt blev 5 veckor och fyra dagar. 
Det kÀnns ocksÄ otroligt skönt faktiskt koppla bort jobb och allt sÄnt.
 
 
Jag har nĂ„tt i mĂ„l med mycket i livet detta Ă„r och det Ă€r fortfarande mycket av 2018 kvar och saker & ting blir bara bĂ€ttre & bĂ€ttre. đŸ˜đŸ€—
#1 - - Åsa Öberg:

Hoppas ni fĂ„r riktigt riktig skön o kul resa det Ă€r du vĂ€l vĂ€rd tycker jag.ha en trevlig torsdag Med vĂ€nlig hĂ€lsning Åsa

Svar: Tack 😊
Erika Pettersson

#2 - - marianne:

GRATTIS!
Ni fÄr ha en fin och rolig kryssning, Àr det buss hemifrÄn eller har ni bil med er?

Svar: Buss ifrĂ„n stan 😊SĂ„ fĂ„r skjuts in dir för jag vĂ„gar inte ha bilen stĂ„ dĂ€r över natten.
HĂ€nder sĂ„ jĂ€kla mycket skit nu. 😮

Flera bilar som Àr sönder slagna hÀr pÄ korttid.
Erika Pettersson

#3 - - marianne:

FörstÄndig, hoppas ni haft roligt....

Svar: Det Ă€r roligt 😀
Erika Pettersson