Vilken bra start.. đŸ˜„

I morse började dagen med att jag inte orkade gÄ upp i god tid Zeke lÄg bredvid mig o sov som en stock.
Han brukar lĂ€gga sig pĂ„ Oscar sida nĂ€r han gĂ„tt till jobbet sĂ„ ligger han bredvid mig tills vi gĂ„r upp. ❀
 
i morse tÀnkte jag gÄ upp en halvtimme tidigare bara för att slippa stress och kunna sitta i lugn och ro hemma o Àta frukost dÄ jag inte började jobbet förens 9.00.
 
Jag gick inte upp kl 7.00 utan 7.30 och visste de skulle inte behövt bli stressigt som de blev.
gick ut med Zeke och möte dĂ„ en kollega dĂ€r försvann sĂ€kert 5-10 minuter i massor prat. 🙈
 
Sen tog promenaden tid för Zeke började spy.
Han Àter alldeles för mycket grÀs blir tokig pÄ honom. 
Men magen behövde vÀl rensas.
 
Sedan kom jag till jobbet och sÄklart sÄ blev det kaos direkt.
sÄ pass att jag tÀnkte ringa in och sjukanmÀla mig, men jag samla mig och vikarien fick jobba över en stund med mig sÄ vi hann lösa allt.
Jag hade inte kunnat ensam sÄ tur hon stannade kvar o inte hade nÄgon tid att passa. 
 
Varför kunde inte schemat bara ha varit som jag önskade de varför mĂ„ste jag fara runt mellan olika brukare under 3 veckor igen? Jo för att jag kan dom och Ă€r flexibel, bla bla..đŸ™„đŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž
#1 - - Marianne:

Är det nĂ„got annat Zeke Ă€ter som gör att han vill ha grĂ€s? Leo Ă„t grĂ€s ibland nĂ€r han Ă€tit sĂ„nt han inte mĂ„dde bra av.
Jobbigt med stress pÄ jobbet...jag vet ju precis hur det Àr :(
Kram

Svar: De kan ju hĂ€nda att han Ă„t nĂ„got igĂ„r som inte var bra för magen han fick lite smĂ„ saker pga att de var hans födelsedag. 🙈Men han blev pigg sen o Ă„t sin frukost utan problem. 😊

Ja fy attans och de fortsatte att strula sÄ fick ringa in en ordinarie hÀr.
Blev sĂ„ less jag orkar inte 😓

Kram
Erika Pettersson

#2 - - Emma Engström:

Skönt att det hann lösa sig! :)

Svar: Ja :)
Erika Pettersson

#3 - - Anita:

Jobbigt med Kaos pÄ jobbet :(

Svar: Jao :( det tar pÄ krafterna nÄgot enormt.
Erika Pettersson