Tipsar: billiga tĂ€cken 😉

SÄg nu att hööks hade billiga reflextÀcken.
vi behöver förnya oss med nya reflexer bÄde till hund &
mÀnniska det Àr enormt viktigt nu nÀr mörket Àr hÀr.
 
Hittade reflextÀcken med fyllning sÄ perfekta vintertÀcken hoppas jag sÄ passade pÄ o klicka hem tÀcken.
Ni hittar tÀcket hÀr
Det finns bara 40-45 cm kvar
SÄ passa pÄ endast 87kr i stÀllet för 250kr  
Är osĂ€ker att Zeke kan ha sitt men jag hoppas verkligen de. 😃
Är det likvĂ€rdigt hans andra tĂ€cke dĂ€r ifrĂ„n sĂ„ ska de fungera.
HĂ„ll tummarna.
 
#1 - - Marianne:

Wow vilket fint tÀcke! Jag behöver ju inte fundera pÄ sÄnt lÀngre :( och jag har flera i förrÄdet....

Svar: TĂ€nkte de skulle vara perfekt till mörka kalla dagar & kvĂ€llar vi som gĂ„r mycket vid trafiken, vi bor ju mitt i liksom sĂ„ gĂ€ller att vi syns o hundarna. 😊
Erika Pettersson

#2 - - marianne:

Leo hade alltid reflex Àven om han gick i skogen, man vet ju aldrig, ibland kom det bilar pÄ skogsvÀgen, han gick ju alltid lös och Àven om jag litade pÄ honom sÄ tog jag det sÀkra för det osÀkra OM han skulle dra ivÀg mot byn

Svar: De Ă€r jĂ€ttebra 😊Tycker det Ă€r sĂ„ lĂ€skigt nĂ€r man sjĂ€lv kör bil och folk inte varken har reflexer pĂ„ sig eller sina hundar 😓
Erika Pettersson

#3 - - Marianne:

Jag har varit vÀldigt nÀra att köra pÄ folk utan reflex, det finns ju inga trottoarer i byn

Svar: Usch de Ă€r otĂ€ckt đŸ˜„
Erika Pettersson