Tillbaka i ångesträsket.. 😥

Jag skrev innan sommaren att nu är det över jag skulle få lugn och ro, jag skulle börja på min arbetsplats och sommaren flöt på och har varit riktigt bra. 😊
klart sliten är jag, men de kunde varit värre jag har varit hemma en omgång pga förkylning.
 
Annars har jag kör på men det tråkiga nu är att jag trodde att jag skulle jobba hela vecka 34 där också för att sedan ha lite ledighet och sen är tjänsten min. 
 
tyvärr har jag nu i två veckor jobbat på andra ställen och jag vantrivs absolut inte det är bra ställen. 
Men jag har två resurspass kvar och bara de får mig o få ångest. 
 
I morgon har jag jobb enligt schemat 7.00-13.45, men blir jag obokad alltså inte får jobb så blir de först att jag börjar 12.30 o framåt. 😥
man kan inte planera sin dag o sitt liv varken mat eller annat eftersom jag inte vet hur jag jobbar.
 
Är glad att Oscar har semester så jag kan koppla bort Zeke annars ska han skjutsas iväg och de tar tid och när man inte vet hur man jobbar är de katastrof.
 
Varför blev det så här?
Ingen aning antagligen blev det väl någon miss när sommarschemat gjordes och dom missförstod att jag skulle jobba hela sommaren? 
annars skulle jag gått av sommarschemat på måndag nästa vecka och tisdag nästa vecka så slutar hon som går i pension så förstå hur perfekt hade de inte varit? 
 
I stället fick en vikarie sista semester veckan denna vecka alltså. 😴
Åh jag måste resursa imorgon och en dag nästa vecka.
Övriga pass har jag hos olika brukare så är glad att  det inte blev fler resurspass än två. 
 
Det blir bra/bättre bara jag tar mig igenom denna vecka och sen har jag två pass nästa vecka så nästa vecka jovar jag bara två dagar sen veckan efter börjar jag o då jäklar ska de bli skönt ska inte byta pass ska inte jobba extra ska enbart vara på ett o samma ställe. 😉😍
 
#1 - - marianne:

Men jag trodde du fick en och samma plats då du fick din fasta tjänst?!
Fasen vad drygt att inte veta hur må ska jobba, ibland undrar man om de tror att man inte har något liv utanför jobbet :(
Men hoppas verkligen att det blir som du väntat nu när dessa två pass är gjorda.

Svar: Tjänsten hos den brukaren jag sökte är min 1 september så börjar där på schema 3 september, men jag sa till att jag inte ville resusa mer eftersom det tog så hårt på mitt pyske och jag inte mådde bra av de.
jag bad om att få vara hela semesterperioden hos denna brukare, men av någon konstig anledning blev det inte så. :/
så har haft snart två veckor där jag inte varit där och nästa vecka har jag två arbetspass.

Dom löste det mesta med att jag fått scheman hos olika brukare och de fungerar bra bara man har tider och vet vart man ska så går det bra.
det är resurspassen som inte fungerar för mig jag är hemma idag sjukskriven då jag inte kunde somna igår kväll.

oscar sa att jag vaknat somnat vaknat varit jätte orolig och stressad.
klockan 4 i morse hade jag sån migrän så jag trodde huvudet skulle sprängas på mig hemskt och har fortfarande huvuvdvärk.

Förr led jag av migrän ofta och de var i samband med stress och ångest.
Får se nästa vecka om jag får någon bokning på mitt resurspass hoppas, hoppas!
Erika Pettersson