Nytt till Oscar 😉

Oscar ganska lĂ€nge pratat om att han vill ha dubbla dataskĂ€rmar frĂ„ga mig inte varför det Ă€r nödvĂ€ndigt, men det Ă€r de tydligen. 😉
men han unnar sig sÀllan nÄgot man fÄr bokstavligt talat tjata tro de eller ej!
Men han Àr svÄr han lÄter mig unna mig massor medans han sjÀlv inte vill unna sig.
Han Àr nöjd som han Àr till nu dÄ för nu har han fÄtt mer smak pÄ att shoppa.
 
Nyligen köpte vi mÄnga nya klÀder.
Han har köpt flera nya skor.
Och idag Äkte vi en spontan svÀng till stan nÀr jag landat hemma och tagit de lite lugnt efter jobbet.
 
Blev köp en av ny skÀrm (den till vÀnster) 
den lilla men tydligen skulle den var mindre Àn den gamla och ha betydligt bÀttre upplösning? Aja.
Jag fattar ingenting som vanligt nu mera anvĂ€nder jag ju bara min macbook. 😊
 
 
#1 - - Anita:

Haha det dÀr med skÀrmar alltsÄ.. Jag förstÄr inte heller. HÀr hemma har han 4 st.... Haha helt obegripligt ;)

Svar: Haha, killar alltsĂ„ đŸ™ˆđŸ€ŠđŸ»â€â™€ïžAja det var hans tur o fĂ„ köpa nĂ„got o han fĂ„r vĂ€lja vad han vill. 😂
Bara de inte blir fler nu tvĂ„ rĂ€cker annars fĂ„r vi göra om skrivbordet 🙈
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Fattar inte heller, Martin har ocksÄ tvÄ skÀrmar, varför? Haha

Svar: Tror det Àr för att de ska se coolt ut ;) haha!
Erika Pettersson