Myskväll med barnen ❤️

Emma & Björn bjöd oss på mat ikväll lite spontant sådär.
Jätteskönt o slippa laga mat. 
 
Jag & Oscar tog med barnen ut när vi tänkte gå med Zeke en sväng först skulle jag ta Zeke ensam, men då tänkte jag ta med Alwa ut och så ville wiggo med så då fick Oscar också följa med två barn & en hund ensam, det går men helst inte. 😉
 
Blev o rasta Zeke, åka ruschekana & gunga innan hungern tog över o vi gick in till ett dukat bord.
 
 
 
Under dagen idag har jag & Oscar varit till stan i lite ärenden.
sedan passade vi på o köpa lite nya kläder till Oscar jätte roligt tycker jag samt äta kinabuffé innan hemfärd. 😉
#1 - - Marianne:

Ser inte skönt ut att åka rutschkana i klänning! Tvillingarna har blivit så stora nu.....
Gott med kinabuffe'

Svar: Haha! De gick nog bra för hon åkte flera flera gånger 🙈😛Dom växer alldeles för fort & pratar herregud vad dom pratar nu.

Dom blir ju 3 år i januari 😁
Åren springer iväg man får vara glad så länge dom tycker man är okej ju äldre dom blir desto mer kommer dom tycka man är skit iobbig 🙈😂
Erika Pettersson

#2 - - Siliiins.blogg.se:

Mysigt!! :)

Svar: Ja 😀😍
Erika Pettersson