Inte många knop..

Dessa dagar har inte gått i ett högt tempo snarare lågt tempo. 
Jag jobbade ju endast ett väldigt kortpass i Fredags mitt egna önskemål.
 
Ledig lördag, söndag & måndag.
Oscar har dessutom semester denna vecka lyxigt för honom. 😉
Men han kände för ett tag sedan att de behövdes så fort som möjligt så han fick igenom ledighet denna vecka i stället för nästa som dom sa först.
 
Superskönt o vara hemma tillsammans i några dagar.
Man märker hur skönt de är o kunna hjälpas åt med sysslor.
Han fixar matlagning och jag promenerar med Zeke, perfekt.
 
I morgon ska jag jobba ett 11 timmars pass.
Skulle egentligen bara haft imorgon sen helgen denna vecka men flyttade ju några timmar från förra veckan till denna så måste jobba även på onsdag. 
 
Sen har jag bara nätter i helgen så de innebär ju en del tid hemma eftersom jag åker o sover mest på jobbet.
 
Ska försöka hinna med en sväng till stan i veckan passa på när vi båda är ledig tillsammans och sedan se om en vän har tid för en fika 😊
gäller att försöka hinna med allt man vill o speciellt när ensam scheman krockar så ordenligt så är det svårt.
 
Sitter bänkad framför idol ikväll jag kommer inte följa de länge för jag tröttnar tyvärr för fort 🤦🏻‍♀️
Men roligt nu o se, men sen nja jag tror inte jag kommer följa de i år heller. 
#1 - - Marianne:

Skönt att vara lediga samtidigt, det brukar inte bli för ofta då man har oregelbunden arbetstid som du.
Jag har aldrig följt IDOL, tror inte jag sett ett enda helt avsnitt ens, viste inte att det började nu heller...haha

Svar: På nya schema tror jag de kommer att bli bättre har ju inte jobbat på de än, men hoppas de ska bli bättre 😊
Erika Pettersson

#2 - - Anita:

Skönt med semester!! :D

Svar: Ja den är efterlängtad på många sätt nu 😉Så skönt o bara få koppla bort jobb ett tag.
Erika Pettersson