Ett besök 🍫

Min kropp & hjärna mår inget vidare idag. 😥
Denna vecka gjorde att jag körde helt slut på mig själv. 
Jag gick och la mig väldigt tidigt igår kväll och sov som
en stock i natt, men de hjälpte ju inte.
Psykiskt trött som bara den, men slutet av veckan har varit förjäklig.
 
Men iallafall så åkte vi till Cloetta i ljungsbro.
Fick faktiskt med oss brorsan och hans barn också. 
Lång resa dit då det blev helt galet fel väg men fram kom vi. 😊
 
Alla handla och var nöjda. 
Blev sedan o köpa ute mat och vi käkade hemma hos Viktoria & Pontus så Zeke fick sträcka ordenligt på benen och springa runt lite. 
 
 Blir tidigt i säng ikväll för jag orkar inte vara vaken.
Kroppen & hjärnan behöver vila. 
 
 
 
#1 - - marianne:

Är det i Linköping?
Jag såg en skylt om någon chokladfabrik runt Norrköping också....

Kom på när jag såg skylten till Finnspång att jag kunde hälsat på hos dej idag ju...;)

Svar: Detta ligger utanför Linköping mot Motala 😊Något sånt ligger inte i Norrköping, men finns säkert något annat där jag inte känner till nu på rak arm 😉

Ja vi var ju hemma hela dagen igår 😉😂
För ovanlighetensskull också.
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Jag har ju varken lokalsinne eller minne, så det kan ju ha varit där någonstans jag såg skylten...haha

Men när vi var i gamla Linköping var vi inne i någon slags chokladbutik.....eller det kanske var all sorts godis? Ja det där minnet......

Svar: De finns en Cloetta butik i gamla Linköping också en jätte liten 😀Vi åker dit ibland också, men nu ville vi till de stora butiken o fabriken där allt tillverkas.
Erika Pettersson

#3 - - Marianne:

Aha, då var jag inte helt borta då...haha

Svar: Haha nej då 😉😁
Erika Pettersson