Tipsar: Nya jeggings 😁

NÀr det blev sÄ varmt förra veckan sÄ blev det lite panik eftersom det inte var planerat sÄ fick det blir en del inköp av klÀder.
 
Vill bara tipsa om dessa jeggings ifrĂ„n ellos. 👌
Jag har svÄrt att ha byxor som krÀver bÀlte dÄ jag har ett Àrr pÄ magen som inte klarar tryck ifrÄn bÀlte / knapp pÄ byxor förr gick de fint men efter ett otÀckt sÄr sÄ har Àrret blivit sÄ kÀnsligt sÄ jag undviker med knappar/bÀlte.
 
Dessa jeggings har jag anvÀnt mycket av förr och nu har jag tre ifrÄn ellos ett Àldre par sedan dessa.
Köpte ett par ljusa och ett par mellanblÄ.
Sedan bestÀllt ett par till ljusa ifrÄn hm + köpt ett par vita byxor som jag hoppas ska funka. 
HÀr hittar ni dessa jeggings. 
Finns upp i stora storlekar för er som ocksĂ„ bĂ€r pĂ„ nĂ„gra extra kilon dock Ă€r dom stora i storlek sĂ„ man ska gĂ„ ner en storlek tycker jag iallafall. 😊
 
#1 - - Marianne:

Vad Àr det för skillnad pÄ jeggings och leggings?
Jag lÀngtar som sjutton efter varmare vÀder nu sÄ jag kan ta fram min skinnjacka, men det kÀnns som om jag blivit frusnare nuförtiden.
Det lĂ„ter bra att vĂ€rmen kommer nĂ€sta vecka....pĂ„ torsdsgen Ă„ker jag till Öland, bestĂ€mde det lite impulsivt efter jag bokat för Ava....behöver komma till havet, tĂ€nkte Jylland först, men orkade inte engagera mej med att boka bĂ„t och boende.

Svar: Bra frĂ„ga 😂Men jeggings Ă€r som jeans & leggings samtidig de Ă€r mer jeans matrial men utan gylf och knapp och oftast mer bomull i dĂ€r av blir domn jĂ€tte mjuka och stretchiga.

Passar mig sĂ„ otroligt bra😊
Och sÄ Àr dom tunnare i materialet sÄ de passar fint nu under vÄr/höst.

Skönt att komma ut o resa de förtjĂ€nar du och njut sen. ❀
Hoppas du fÄr tur med vÀdret ocksÄ
Erika Pettersson

#2 - - Miss Jennifer:

Snyggt :D

Svar: Tack 😊
Erika Pettersson