Ny uppdatering!

En ganska lång tid nu så har vi pratat om att köpa en ny dator till mig kag behöver uppdatera mig. 
Vi har en laptop som står uppkopplad till tvn i sovrummet hela tiden, en stor stationär spel dator som är Oscars dator eftersom han spelar en hel del och jag älskar ju att fota, blogga osv.

Det har ju varit så att jag bloggat via mobilen nästan hela tiden.
När jag fotat så använder jag den stora datorn eftersom den har bäst upplösning på skärmen och det blir ju att man sitter en del o går igenom bilder och när vi är hemma båda vill vi ha varsin dator.

Jag kände att en ny laptop är nödvändigt dels som jag kan ta med mig och dels som jag kan redigera bilder, spara bilder på osv.
I Måndags bestämde vi oss för o köpa en det var hög tid nu så jag hoppas detta gör att jag kommer blogga med mer bilder av bra kvalité. 

Valet föll på en Mcbook air ingen av dom dyraste jag vill dock ha en rosa, men oscar vägrade gå med på de eftersom denna som är silvergrå duger fint till de jag ska använda den till.
och den rosa kostade 5000kr mer och den ville jag ha enbart för färgens skull sen var den säkert bättre med tanke på priset, men eftersom jag inte har så höga krav mer än bra upplösning och snabb samt bra utrymme så.

Denna kostade ändå en hel del det kanske svider o nämna priset, men man behöver ju inte läsa.
Men denna låga i alla fall på ca 10.000kr. 
Nu ska jag bara lära mig att använda en mcbook dator har redan blivit galen för saker är inte som på windows, men jag lär mig med tiden. ;D 
har ju iphone telefon så på så sätt kan jag apples grejer rätt bra.