Ny invigning

Idag var vi tidigt uppe trots ledig dag, men Netto öppnade idag och hade ny invigning av sin butik. 😍
Vi är många som saknat Netto speceillt vi som bor så nära som har kanske 3-4 min gång avstånd och ser netto ifrån våran balkong. 

Vi har saknat det dels för att vi brukade gå över dit och handla om de bara behövdes lite mjölk eller man blev sugen på något de kunde vara mat eller sötsaker så kunde man springa över snabbt dessutom hade dom bra saker och framför allt var billiga så vi har verkligen saknat de.

När jag jobbat långa dagar på helgen så har Oscar kunna gå över o handla medans jag jobbade vi gick förbi o handla när vi båda gick promenad med Zeke osv.

Tyvärr valde några ungdomar ganska unga tror dom var runt 10-12 års åldern o sätta eld på butiken inne i butiken i november bland toapappret så det tog rejält fyr snabbt så hela butiken blev förstörd och efter det stängdes den ner och har nu under en tid totalrenoverats.

idag hade dom invigning av butiken och vi hämtade Pappa klockan 8.00 och var utanför netto 8.10 och då fanns det inte en enda parkeringsplats!!
det var så mycket folk och hela tiden sprang man på någon man kände jobbarkompisar o andra.

Vi valde mest o kika lite o p.g.a. allt folk kände vi att vi handla lite smått o gott dom började nu med färskt bröd både frukostbröd och fikabröda så vi köpte med oss lite fika och följde med Emma & tvillingarna hem o tog en morgonfika i väntan på att dollarstore skulle öppna kl 10.00 för vi skulle skjutsa Pappa dit.

Men jätte roligt att ha netto igen en kanon bra butik enligt mig.
En del tycker säkert det bara är skit, men jag tror ingen kan jämnföra netto någon annan stanns med vårat netto eftersom det är så nytt nu och så perfekt man hittade ganska lätt varorna på hyllorna mycket tydligare nu än tidigare.

I övrigt har inte mycket mer hänt idag jag har glott på film, passat på o sovit när vi landande väl hemma igen.
Kroppen behövdes visst sömn så både jag & zeke slockna på soffan. 
Välbehövligt inför helgen som kommer.

Har tyvärr inga bilder o bjuda på idag kändes ju inte så smart o fota där inne bland så många människor, haha!
Ni får stå ut med ett bildlöst inlägg bättre blir det framöver.