Mer nytt 😳

Innan busfabriken sĂ„ Ă„kte jag&Oscar in till stan sjĂ€lva och besökte stadium outlet som ligger i samma omrĂ„de. 😊
 
FörstĂ„r att ni tĂ€nker du köpte ju nya skor nyligen, jaja. đŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž
men kortfattat jag blev förÀlskad i mina nya Nike skor sÄ snygga inte sÄ dyra 419kr nÀrmare bestÀmt, men de jag inte upptÀckte först flera dagar senare var att mina fötter tÄl dom inte.
 
min vÀnster fot (den skadade) klarade inte dessa lÀngre strÀckor det gÄr kanon om man Äker till affÀren fram & tillbaka osv ja ni förstÄr sedan nÀr vi snackar promenader mer anstrÀngning sÄ Àr dessa för mjuka jag borde ha skickat tillbaka dom, men först kÀndes dom ju bra!
 
Det var först nÀr jag jobbade en lÄng dag o hade skorna pÄ mig i flera timmar o rörde pÄ mig mycket i vÀrmen som fötterna total la av. 
Dom Àr för mjuka jag behöver en stabil sko.
 
Vi la ingen onödig energi pÄ detta det
Ă€r bara att köpa nya. Sagt & gjort 😊
 
Jag hade tur för vi var beredda att fÄ betala nu för o fÄ ett par bra asics skor enda mÀrket som mina fötter sÀger jag svÀvar pÄ moln i.
 
Prova tvÄ olika och bÄda kostade endast 499kr normalt ligger ascis pÄ 1000-1500kr men vi chansa pÄ outlet butiken i stan för jag hittade ett par förra Äret dÀr för halva priset nÀmligen 699kr!!
 
I Är hade jag tur o hittade tvÄ par för halva priset igen nu 499kr i stÀllet för 1000kr. 
Trodde aldrig de skulle finnas nÄgra under 700-1000kr.
 
Körde pĂ„ dessa för dom Ă€r lite bredare fram till Ă€n dom svart/rosa jag kika pĂ„ dessutom Ă€r dessa snyggare och dom var ocksĂ„ med rosa i. 😍
och 1/5 halv storlek större nÀmligen 39,5 i stÀllet för 39 o de gjorde sÄn enorm skillnad nu fÄr vÀnster foten plats trots svullnaden.
marinblÄ/rosa 
 
Efter busfabriken blev det vidare för lite lunch kinabuffĂ© och dĂ„ Ă„kte vi nĂ€stan alla dit. 😊
Sen passade vi pĂ„ o spana i butiker o försöka hitta nya klĂ€der till Oscar men krĂ€sen, varm, otĂ„lig o trött gsv jag upp jag bestĂ€ller hem Ă„t honom. đŸ€Ł
ingen Ullared med honom inte. 
 
 Hittade dessa mysiga, sköna & snygga basic byxor pÄ hm fanns bara ett par med somrigt mönster sÄ det blev köp! 
 
Älskar sĂ„na tunna byxor nu speciellt pĂ„ jobbet nĂ€r man far ut o in som en tok. 😊
en del gillar ju inte o gÄ i sÄna, men jag Àlskar de. 
Â