Helt slut 😳

6e arbetsdagen i rad avklarades idag 8.00-16.15 😓
IgÄr var jag sÄ trött nÀr landat hemma sÄ stackars Oscar fick sköta det mesta o jag bÀddade ner mig tidigt för att sova för natten.
 
Jag sov som en stock och ikvÀll har jag varit piggare, men tröttheten kommer och nu har man ÀndÄ jobbat 6 dagar i rad 5 dagar i rad okej, men trots allt flöt dagen pÄ fint idag.
 
Men ikvÀll Àr jag trött riktigt trött.
Valde o mejla till vĂ„ran schema ansvariga och bad henne ta bort mina timmar imorgon som var obokade hade inget bokat mellan 7.00-12.00 sĂ„ imorgon jobbar jag endast 12.00-15.00 sĂ„ otroligt skönt. 😊
Hade gÀrna varit helt ledig, men kan inte avboka sÄnt jag redan Àr bokad pÄ.
 
Men sovmorgon fÄr jag och hinner ÄterhÀmta mig skapligt och sen dom timmarna jag ska in o jobba Àr ju lugna timmar.
 
I övrigt Àr det sÄ varmt ute man Àr inte van idag var de ingen jacka pÄ och pÄ med a/c i bilarna, massor vÀtska gick det Ät, men samtidigt sÄ himla skönt vÀder och det fortsÀtter imorgon igen. 
Fick ta fram min jĂ€tte tunna blusjacka ifrĂ„n Ullared ocksĂ„ den Ă€r sĂ„ otroligt tunn, men rĂ€ckte gott och vĂ€l idag.😊
 
Nu ska jag snart ta en kvÀllspromenad sen Àr de nog dags o slÄ ihop ögonen o fÄ lite sömn. 
Â