Godkväll ☀️

Vädret fortsätter att stråla minst sagt.
Idag har det varit så fint så jag är så glad att vi tog en promenad på eftermiddagen jag, min kollega & brukaren vi kände att det går inte sitta inne vi måste ut. 
 
Förmiddagen sprang iväg så det blev senare men skönt trots allt.
 
Fick hoppa in som extra resurs lördag & söndag jätteglad för de då jag trivs så bra på de stället även om det
känns skumt o vara två man går gärna på varandra men alla är lättsamma o trevliga vi känner ju varandra väl jag & den gruppen.
 
Så efter lite fix & trick igår så blev helgen arbetspass 10.00-18.00 lördag & söndag.
Superskönt med ingen stress på morgonen, gångavstånd till jobbet ser mitt egna hus ifrån jobbet så otroligt skönt o ha så nära.
 
Har landat hemma, ätit och nu ska jag slappa innan dusch sen kvällspromenad med Zeke är redan riktigt trött!
Jag gick upp kvart över 6 o ut med Zeke, startade tvättstugan, la mig en stund igen sov ca en timme, upp o ner i tvättstugan igen, innan frukost, fixa sig o sen jobb.
 
I morgon blir nog desto lugnare för då har vi ingen tvättstuga innan jobb. 
 
Måste tipsa om denna Festis så himla god 😍
Jag gillar lakrits och denna är smk av hallon&laktris alltså den vad så god. 
#1 - - Marianne:

Det skulle vara sååååå skönt om man hade gångavstånd till jobbet, det har jag haft tidigare och då stod bilen mest parkerad...

I min länga finns det tvättmaskin som hör till lägenheterna, lyxigt värre, men jag skulle föredra att kunna variera med att gå till tvättstuga ibland, men den har vi inte tillgång till....tyvärr.

Svar: Eller hur :) Även om jag hade gångavstånd måste jag skjutsa Zeke till Pappa tyvärr det är lite långt o gå eller skulle hinna innan jobbet men inte efter speciellt inte en kväll.
Det är för otäckt o gå den vägen där på kvällarna :/

Men man njuter nu när Oscar är hemma han kan ju rasta zeke när jag jobbar så de funkar bra o då kan jag gå dom gånger jag är på de stället jag var på i helgen :)
Erika Pettersson