13 timmar... 😳

Hoppas ni alla har en kanon bra dag sjÀlv spenderar jag 13 hÀrliga timmar pÄ jobbet, men ska faktiskt inte klaga för gÄrdagens arbetspass gick som en dans fast dÄ jobbade jag förvisso bara 16.00-21.30 sÄ det gÄr ju inte riktigt jÀmnföra med idag.
 
Men hittills har dagen rullat pÄ bra brukar tycka det Àr segt dÀr vid 17.00-19.00 dÄ börjar hemlÀngtan komma krypandes speciellt nÀr man vet att man ska tillbaka dagen efter igen dÄ vill man hem o hinna fÄ tid hemma, men men.
 
I övrigt Àr det sÄ jÀkla trÄkigt vÀder det regnar och Àr
kallt inget roligt vÀder oavsett om man jobbar eller inte sÄ Àr detta inte roligt man vill ha sol & vÀrme.
 
Men samtalet igĂ„r jag var pĂ„ med denna psykolog gjorde nĂ„got jag fick sĂ„n jĂ€kla energi igĂ„r hela arbetspasset flöt pĂ„ sov halvskapligt i natt och har hittills kĂ€nt bra energi och inte börjat bli trött Ă€n utan kĂ€nns som dagens pass ocksĂ„ kommer vara fyllt med sĂ„n hĂ€rlig energi. 😊
 
sÄ otroligt skönt för det Àr
en lÄng helg jag jobbar men otroligt skönt att ha energi sÄ gott som hela dagen klart man pÄ slutet av passet Àr trött sÄ Àr de ju.
 
Men jag njuter av den energi jag samlat pÄ mig. 
 
#1 - - Marianne :

LÄngt pass, men skönt att du fÄtt energi och inte kÀnner dej trött.
FörstÄr att du lÀngtar hem den tiden dÄ man normalt brukar Àta och umgÄs med sin familj.
Kram

Svar: Ja men gĂ„rdagen flöt pĂ„ vart inte ens rastlös dom dĂ€r timmarna. 😊Hoppas denna dag gĂ„r lika bra o lika fort framför allt.

Kram
Erika Pettersson