Vilken vecka đŸŒș

UrsĂ€kta den extremt dĂ„liga uppdateringen som sker hĂ€r inte tusan blir det bĂ€ttre. 😝
Men jag gick ifrÄn en lugn vecka till att ja som vanligt fÄ en hel del jobb jag Àr rÀtt fullbokad om man sÀger sÄ, men jag vill jobba mycket.
 
Jag har börjat ta bort tillgÀnglighet regelbundet sÄ de inte blir sÄ dÀr extremt mycket jobb i rad utan man fÄr en tvÄ dagar ledigt sen kan man köra igen.
 
I veckan nu körde jag intro hos en till brukare gick kanon bra sÄ Àntligen utökar vi med ett stÀlle till och jag har ju alla delegeringar som krÀvs dÀr klara sÄ de kÀnns skönt.
dÀrför behövde bara tvÄ intro dagar sen klart!
Har sammanlagt sex stycken stÀllen nu ett jag Àr pÄ kanske en gÄng om Äret/knappt ens de Àr borttaget för man kan inte komma dit efter sÄ lÄngtid utan intro igen & igen, de Àr svÄrt dÀr dessutom.
 
Idag ska jag kör jag ett 9.00-20.00 pass sen Ă€r jag ledig tills pĂ„ MĂ„ndag dĂ„ kör vi igen. 😉
Men nÀsta vecka Àr jag enbart inbokad pÄ tvÄ dagars jobb sÄ vi fÄr se hur de slutar. 
 
SÄ livet bestÄr i att jobba, ta hand om hemmet, Zeke, sen dÀr tid finns sÄ umgÄs jag mycket med syskonbarnen. 
Skulle gÀrna vilja hinna trÀffa en kompis som jag jobbat mycket ihop med, men nÀr jag Àr ledig jobbar hon nÀr hon Àr ledig jobbar jag men vi bÄda Àr rÀtt fullbokade med jobb.
 
Men jag klagar inte just nu det rullar pÄ rÀtt fint med allt!
 
#1 - - marianne:

Det var smart att ta bort tillgÀnglighet ibland, man behöver hinna göra annat Àn jobba ocksÄ.....hur kul jobb man Àn har; )

Svar: Ja jag vill vara lite ledig helger eftersom Oscar Ă€r ledig dĂ„ annars ses vi knappt eftersom vi jobbar mycket bĂ„da tvĂ„. 😛
Erika Pettersson